Gå til innhold

Telefonabonnement med mye data - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før ble jeg alltid glad når ukjente numre ringte meg, for da visste jeg at det var en telefonselger som kunne spare meg for masse penger. Nå virker det som at ganske mange selgere fra andre slag har fått nummeret mitt, så nå tar jeg ikke lengre ukjente telefonnumre.

Jeg slipper å snakke med folk jeg ikke vil snakke med, men jeg går også glipp av telefonen fra telefonselgere :P

Derfor er jeg kommet hit: Jeg har den største datapakken hos Ice, men bruker alltid opp dataen før måneden er over. Én ny GB koster hele 79 kr (!!), noe som blir altfor dyrt. Jeg får telefonregninger på rundt 1000 kr, og det synes jeg er altfor mye.

Jeg valgte ikke Ice selv. Pepcall, som jeg opprinnelig hadde, solgte alle kundene sine til dem. Eller så gikk dem konk, jeg vet ikke. Vi ble bare overført til Ice.

Noen tips til telefonabonnement med mye data til en god pris? Ingenting av det andre er så nøye (vel, litt greit med dekning - og Telenor er best her jeg bor). Har dere fått med dere noen kampanjer eller noe?

Har noen her tatt kontakt med selgere selv før, for å høre om de har et supertilbud for å få deg som kunde? Vurderer å gjøre det, men vet ikke om det bare er rart :P 

Anonymkode: 2efa5...2e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den dyreste og største pakken til ICE er 25 gb for 589,- pr mnd. Derfor kan du ikke ha regninger på 1000 kr, så fremt du ikke kjøper en drøss med tilleggspakker.

Anonymkode: ebe3b...dcd

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den dyreste og største pakken til ICE er 25 gb for 589,- pr mnd. Derfor kan du ikke ha regninger på 1000 kr, så fremt du ikke kjøper en drøss med tilleggspakker.

Klart det er mulig å få regninger på 1000kr når man kjøper ekstra datapakker som TS sier at hun gjør.

Komplett har abonnement med 30GB til 555kr, så det vil være en bedre deal for deg uansett, TS. De har også Telenor-dekning. 

Anonymkode: d968d...6ca

• Liker 1
Skrevet

Telipol har 30GB til 499kr i måneden med Telenor-dekning og data rollover.

• Liker 1
Skrevet

Men det enkleste dersom du er fornøyd med ice er å sjekke eb prisliste. Så ringer du dem og forteller hvem du vil bytte til og til hvilken pris. Normalt sett vil alle telefonselskaper matche pris.

Så sjekk en gang i halvåret, ring teleselskapet ditt og be om laveste pris. De kan også legge til ekstra data. 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Frankie Teardrop skrev:

Telipol har 30GB til 499kr i måneden med Telenor-dekning og data rollover.

Oooh, takk for tips! :D :D Det er jo kjempebillig!

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Totalt unødvendig kommentar med NULL hjelp. Mener du at jeg må legge ut en kopi alle fakturaene mine i denne tråden for å få svar på det jeg lurer på?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oooh, takk for tips! :D :D Det er jo kjempebillig!

Totalt unødvendig kommentar med NULL hjelp. Mener du at jeg må legge ut en kopi alle fakturaene mine i denne tråden for å få svar på det jeg lurer på?

Husk å ringe ice først og be om at de matcher tilbudet. Ofte gjør de det og da slipper du nytt simkort og stress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...