AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Kort spørsmål. kan arbeidsgiver ta en oppsigelse skrevet på melding på Facebook som god nok, og at det derfor ikke blir satt opp arbeidsplan for arb. tager etter 1 mnd( kontrakten er bestemt med en måned oppsigelse) Eller kan jeg si at jeg ikke skriver en oppsigelse fordi jeg ikke mente å si opp, og derfor skal ha de faste vaktene mine Anonymkode: d00e4...391
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Du har da sagt opp skriftlig og trenger ikke skrive en oppsigelse for at kontrakten skal bli termimert. Er du den som ba sjefen din drite og dra ? Anonymkode: 23bb8...3db 10
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 Så du sa opp på Facebook i affekt og nå angrer du deg, er det sånn å forstå? Arbeidsgiver kan velge å tolke en skriftlig beskjed via Facebook som gyldig ja. Anonymkode: 7729f...beb 2
Gjest Bøff Eløff Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 Skriftlig oppsigelse er skriftlig oppsigelse.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #5 Skrevet 25. mars 2018 Skriftlig oppsigelse er skriftlig oppsigelse, uansett på hvilken plattform den er gitt. Om sjefen din aksepterer at du angrer på å ha gitt oppsigelse er opp til han eller hun å avgjøre. Anonymkode: aeaf5...954 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #6 Skrevet 25. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har da sagt opp skriftlig og trenger ikke skrive en oppsigelse for at kontrakten skal bli termimert. Er du den som ba sjefen din drite og dra ? Anonymkode: 23bb8...3db Nei det er det nok ikke, jeg vet hvilken post du viser til. Jeg har ikke vært her inne før men jeg vet at mine kollegiar bruker være her inne, og også sjefen da vi har 2 pc som vi bruker som vi vil Anonymkode: d00e4...391
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #7 Skrevet 25. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kort spørsmål. kan arbeidsgiver ta en oppsigelse skrevet på melding på Facebook som god nok, og at det derfor ikke blir satt opp arbeidsplan for arb. tager etter 1 mnd( kontrakten er bestemt med en måned oppsigelse) Eller kan jeg si at jeg ikke skriver en oppsigelse fordi jeg ikke mente å si opp, og derfor skal ha de faste vaktene mine Anonymkode: d00e4...391 Vær nå voksen nok til å skrive en oppsigelse på et stykke papir og lever arbeidsgiver personlig. Å si opp via facebook hadde jeg aldri akseptert. Anonymkode: af51c...3e2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #8 Skrevet 25. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær nå voksen nok til å skrive en oppsigelse på et stykke papir og lever arbeidsgiver personlig. Å si opp via facebook hadde jeg aldri akseptert. Anonymkode: af51c...3e2 Jeg tviler på at jeg ville fortsatt å hatt en ansatt som hadde sagt opp via Facebook. Anonymkode: f999d...fbe 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #9 Skrevet 25. mars 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tviler på at jeg ville fortsatt å hatt en ansatt som hadde sagt opp via Facebook. Anonymkode: f999d...fbe Vedkommende har jo sagt opp, så dette slipper arbeidsgiver å ta stilling til Anonymkode: 60b8f...5ea
Blod Skrevet 25. mars 2018 #10 Skrevet 25. mars 2018 Tråden er ryddet for identifisering av privatperson. Blod, mod
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #11 Skrevet 25. mars 2018 Skriftlig oppsigelse er skriftlig oppsigelse. Jeg ville nok levert oppsigelse på papir også, men det er vel ikke problemet her. Arbeidsgiver har sitt på det tørre hvis h*n ikke setter deg opp på flere vakter etter den måneden er ferdig. For du har jo sagt opp, og det kan arbeidsgiver lett bevise. Anonymkode: ed5c2...cdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå