Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du couperose? Altså sprengte blodkar f.ex. i kinnene?

Videoannonse
Annonse
Gjest delight1
Skrevet

ikke egentlig nei så vidt jeg vet

Skrevet

Mitt forslag er:

rensekrem, tonic (vanlig), og rosekrem evt. kvedekremen hvis rosekremen er for fet for deg. I perioder av 28 dager (eller mer) 2 ganger (vår og høst) eller 4 ganger i året (ved sesongskifte) - ampulle N om kvelden.

om dagen: rens, tonic og krem

om kvelden: rens og tonic eller rens og ampulle

Evt. i tillegg: rensemelk til å fjerne makeup, rejuvenating mask en gang i uka, rensemaske i gang pr mnd. Men det viktigste er å bruke rens, tonic, krem og ampuller.

Les om produktene og hvordan å bruke de på nettsiden jeg linket til. Det er bl. a viktig å ikke bruke rensekremen som skrubb selv om den er kornete.

Du kan prøve deg frem med kremene. Alle Hauschka prod finnes i reisestr., så de er fine å teste for å finne ut av hva som passer best uten at det koster deg for mye.

De som har best utvalg av Dr. H er Heliosbutikkene. Det finnes en stor H butikken vis a vis Frognerbadet på Majorstua og en på Ankertorget ved Eventyrbrua.

Er vi i mål nå? :wink:

Skrevet

God morgen ling :wink:

Og ja vi er vel i mål ganske snart men ta en titt innom tråden så skal jeg fortelle hvordan det går :)

Så det holder med en gang i mnd med rensemasken?

og hva med den damp greia til bruk før rensemaske?

Føler du at huden får bort døde hud celler uten peeling :-?

Skrevet

Dampen før rensemaska er viktig.

Huden vil - etterhvert som den stabiliserer seg - klare å opprettholde sin vanlige syklus av 30 dager hvor den fjerner døde hudceller fra hudens overflate. Du må huske at siden huden din har noen urenheter, men er knusktørr i overflaten er det en ubalanse der. Balansen må gjennopprettes og det gjøres via flere faktorer; ampullene, godt kosthold, søvn, frisk luft, og glede i hjertet. Alt henger sammen - det blir vanskelig å få til det ene hvis det andre er veldig ute å kjøre...

Skrevet

Hvor lenge bør man bruke ampullene?

Skrevet

Ler så nettopp på profilen din at du er akupunktør, hjelpppppppppppppppppppppp,ler :hoho::hoho:

Har du erfaring med akupunktur og slanke effekt og sånn

Skrevet

Ampullene må du bruke i minst 28 dager eller lengre til du føler at huden din er mindre tørr - mer i balanse liksom... :wink:

Ja, jeg har erfaring med behandling av overvekt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...