Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #1 Skrevet 18. februar 2005 Noe som har sett det? Der Angelina Jolie er "vert" (vet ikke hva det heter)? Det var utrolig bra program synes jeg. Har sett flere dokumentarer, artikler og debattprogrammer om hvor forferdelig dette er, men dette var et virkelig godt program synes jeg. Her var ikke bare fokus på hvilket helvete disse jentene/kvinnene går gjennom og hvilken syke jævler disse hallikene er, men det skapte også fokus på kundene som skaper og benytter seg av dette markedet, og hva vi (som tar sterkt avstand fra dette) kan gjøre. Flott at noen endelig tar tak i det moralske ansvaret kundene har også synes jeg, og ikke bare har fokus på hallikkene.
nyibyen Skrevet 18. februar 2005 #2 Skrevet 18. februar 2005 Da jeg så filmen Lilja 4-ever ble jeg temmelig rystet. Det er helt utrolig hvor grusomme og SVAKE vi mennesker er, og hvor lav moral som er ute og går i samfunnet. Mister litt troen på menneskeheten generelt! Synes alle burde se denne filmen.
Morea Skrevet 18. februar 2005 #3 Skrevet 18. februar 2005 Jeg har vært på en møte om dette her i Oslo. Var så mange fæle historier at jeg nesten begynte å grine. Er visst ganske vanlig at fattige jenter fra Østeuropa kidnappes/eller tvinges av slektninger til å dra til for eks. rike italienske familier og føde på badegulvet deres uten tilstrekkelig medisinsk hjelp for deretter å bli sendt tilbake uten barnet hvis de er "heldige", eller til prostitusjon hvis de er "uheldige". Det var også vanlig at jenter ble gift med menn fra deres eget land for deretter å bli solgt videre eller leid ut som en vare for å forsørge ektemann og hans familie. Og sånn kan jeg holde på. Mennesker er på topp tre som handelsvare sammen med våpen og narkotika....
Gjest kenneth Skrevet 18. februar 2005 #4 Skrevet 18. februar 2005 Da jeg så filmen Lilja 4-ever ble jeg temmelig rystet. Det er helt utrolig hvor grusomme og SVAKE vi mennesker er' date=' og hvor lav moral som er ute og går i samfunnet. (...)[/quote'] Den filmen har jeg hatt lyst til å se lenge, og i dag fant jeg ut at den vises på TV i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå