AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 At vi har en høyreekstrem bølge som skyller over vårt land? At vi er ekstreme i vår nazisme og vår rasisme, og det stanser at vi evner å ta i mot flyktninger i nød på en human måte. At de fleste nordmenn mener flyktninger fra Syria bør stilles opp å skytes? Og at det finnes en stor skare med nordmenn som deler tankegodset og menneske synet til ABB? Jeg kjenner meg ikke igjen i det bildet. Det er så fjernt fra min virkelighet. Verken meg, min familie, mine venner, bekjente eller kolleger passer inn i dette. Jeg synes det heller er motsatt, at vi som folk er lovlydige, generøse og tolerante. Hvilken virkelighet lever de i? Disse som hevder det som står ovenfor? Anonymkode: 773d4...ad7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Denne "virkeligheten" er sannsynligvis ikke så veldig stor. Men TV-stasjoner og mediehus liker å hause opp slike ting, og fremstille virkeligheen mye verre enn den egentlig er. Anonymkode: 12a74...ce3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå