AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Hei! Har datet en mann i over en mnd og trodde det gikk bra, men idag fant jeg ut at han er på nakenprat! Der skrev han til ei venninne av meg ( som han er ikke vet er min venninne ) og lurte på om de skulle treffes. Skrøt av huset sitt osv. Jeg ble så frastøtt og sint at jeg bare har valgt å blokkere han uten forklaring! Jeg trodde vi var på begynnelsen av noe, men så er han på en sexside! Anonymkode: 3c2bd...b69
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 if you dont put a ring on it.... dont complain. Jeg mener, har dere avtalt ekslusivitet? Nei? Og du er sjokket over at en mann liker nakenhet? Anonymkode: 4b7a0...f5c 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: if you dont put a ring on it.... dont complain. Jeg mener, har dere avtalt ekslusivitet? Nei? Og du er sjokket over at en mann liker nakenhet? Anonymkode: 4b7a0...f5c Herregud for en mann.. hvor gammel er han? 14? Anonymkode: 48438...30f 3
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 25. mars 2018 #5 Skrevet 25. mars 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: if you dont put a ring on it.... dont complain. Jeg mener, har dere avtalt ekslusivitet? Nei? Og du er sjokket over at en mann liker nakenhet? Anonymkode: 4b7a0...f5c Jeg tror jeg lever i en annen verden, for hver gang jeg har datet en mann har vi aldri avtalt eksklusivitet. Nakenhet er jo greit nok, men å snakke med ei annen jente om det mens man dater ei er ikke ok. Såpass må du jo skjønne. Endret 25. mars 2018 av Sjokoladeknask
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #6 Skrevet 25. mars 2018 Bra. Jeg hadde gjort det samme. Eller. Jeg hadde nok sendt han en melding med noe sånt som "jasså, så du prøver å sjekke opp venninna mi på nakenprat? ses aldri" Anonymkode: 8e2c1...503 7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #7 Skrevet 25. mars 2018 Hadde vært takk og farvel for min del og det, ja. Anonymkode: 3482b...315 3
I Grosny Skrevet 25. mars 2018 #8 Skrevet 25. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har datet en mann i over en mnd og trodde det gikk bra, men idag fant jeg ut at han er på nakenprat! Der skrev han til ei venninne av meg ( som han er ikke vet er min venninne ) og lurte på om de skulle treffes. Skrøt av huset sitt osv. Jeg ble så frastøtt og sint at jeg bare har valgt å blokkere han uten forklaring! Jeg trodde vi var på begynnelsen av noe, men så er han på en sexside! Anonymkode: 3c2bd...b69 Det er fullt mulig at han elsker deg allikevel, og venninna di, og hun , og hun, og hun , og hun, og........... Du vil bli utsatt for mindre sexpress dersom du har mange avlastere. Jeg hadde ikke likt slikt opplegg. 1
Kreator Skrevet 25. mars 2018 #9 Skrevet 25. mars 2018 Vet han at du ikke dater noen andre, har du gjort det klart for han, og avklart forventninger rundt dette? Du tar det som en selvfølge at dere er eksklusive i datingperioden, greit nok. Men ALLE damer tar ikke dette som selvfølge, og selv her på KG er det jo poster hvor damer heier hverandre frem ved å gjøre nettopp det man typisk kritiserer menn for å gjøre (som å date/prate med flere samtidig). Jeg tror jeg ville anbefalt en ærlig samtale først og heller takket for meg hvis du ikke får svar du kan godta. 3
I Grosny Skrevet 25. mars 2018 #10 Skrevet 25. mars 2018 (endret) 12 minutter siden, Kreator skrev: Vet han at du ikke dater noen andre, har du gjort det klart for han, og avklart forventninger rundt dette? Du tar det som en selvfølge at dere er eksklusive i datingperioden, greit nok. Men ALLE damer tar ikke dette som selvfølge, og selv her på KG er det jo poster hvor damer heier hverandre frem ved å gjøre nettopp det man typisk kritiserer menn for å gjøre (som å date/prate med flere samtidig). Jeg tror jeg ville anbefalt en ærlig samtale først og heller takket for meg hvis du ikke får svar du kan godta. En samtale er unødvendig, han har uttalt seg i klartekst om hvor seriøst han dater TS med konkludativ adferd. Hva skal han si? At han er usikker på om hun er noe for han og vil prøvekjøre andre damer for å sammenligne? Eller at dating er hobbien hans? Eller at han har blitt hektet på spenningen ved å date? Eller at han liker variasjon? Eller at venninna er enda penere? Eller at han tar alt som han kan få? Eller at han bare knuller TS mens han venter på å finne noe bedre? Endret 25. mars 2018 av I Grosny 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #11 Skrevet 25. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har datet en mann i over en mnd og trodde det gikk bra, men idag fant jeg ut at han er på nakenprat! Der skrev han til ei venninne av meg ( som han er ikke vet er min venninne ) og lurte på om de skulle treffes. Skrøt av huset sitt osv. Jeg ble så frastøtt og sint at jeg bare har valgt å blokkere han uten forklaring! Jeg trodde vi var på begynnelsen av noe, men så er han på en sexside! Anonymkode: 3c2bd...b69 Har dere tatt "praten"? Har det noe å si om det en er sexside eller Sukker han er på? Jeg bare lurer... Anonymkode: 4b502...3b8 1
Kreator Skrevet 25. mars 2018 #12 Skrevet 25. mars 2018 14 minutter siden, I Grosny said: En samtale er unødvendig, han har uttalt seg i klartekst om hvor seriøst han dater TS med konkludativ adferd. Hva skal han si? At han er usikker på om hun er noe for han og vil prøvekjøre andre damer for å sammenligne? Eller at dating er hobbien hans? Eller at han har blitt hektet på spenningen ved å date? Eller at han liker variasjon? Eller at venninna er enda penere? Eller at han tar alt som han kan få? Eller at han bare knuller TS mens han venter på å finne noe bedre? Han kan si at han har oppfattet at hun dater noen andre (kanskje TS spiller litt "kul", hva vet vi), og at han hater å bli avvist og at det er lettere for han å tolke en potensiell avvisning hvis han på en måte spiller like kul som TS. Hvis han har lest seg blind på sjekkelitteraturen så kanskje han tror han har bedre odds hvis han har noen damer på gress (en hyppig påstand). Men du har helt rett, det er neppe noen veldig gode svar han kan dishe opp her. Det er ikke noe galt med det TS gjør her, men personlig foretrekker jeg kommunikasjon også om de vanskelige tingene. Det kan være ting man ikke har plukket opp som gjør at situasjonen ikke er så enkel som den framstilles her.
I Grosny Skrevet 25. mars 2018 #13 Skrevet 25. mars 2018 7 minutter siden, Kreator skrev: Han kan si at han har oppfattet at hun dater noen andre (kanskje TS spiller litt "kul", hva vet vi), og at han hater å bli avvist og at det er lettere for han å tolke en potensiell avvisning hvis han på en måte spiller like kul som TS. Hvis han har lest seg blind på sjekkelitteraturen så kanskje han tror han har bedre odds hvis han har noen damer på gress (en hyppig påstand). Men du har helt rett, det er neppe noen veldig gode svar han kan dishe opp her. Det er ikke noe galt med det TS gjør her, men personlig foretrekker jeg kommunikasjon også om de vanskelige tingene. Det kan være ting man ikke har plukket opp som gjør at situasjonen ikke er så enkel som den framstilles her. Galt og galt, multidating er jo ganske vanlig, men dedikert er det ikke. Særlig den først uka har det lett for å bli litt overlapping.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #14 Skrevet 26. mars 2018 Bra du bare blokket han. Han fortjener ikke noe forklaring for deg, eller mer av din tid ! Jeg har vært på nakenprat selv i perioder og blir like eklet ut hver gang, alle mennene som henger der er noen totale griser og lowlifere. Her på KG vil det nok komme noen kommentarer om at jeg tar feil nå, men det er fordi mange av de samme guttene er her inne og på nakenprat, så det forklarer jo også det at noen av gutta her inne er søppel og griser også. Anonymkode: b6fcb...837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå