Gjest Tiger1974 Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Har dere noengang opplevd å være usikker på hvem av deres felles venner som fortsatt er vennene dine? Etter at et kjæreste - eller samboerforhold tar slutt så har dere sikkert hatt noen felles venner. Er det vanlig at noen av disse felles vennene tar parti med den ene parten og ikke lenger ønsker vennskap med deg? Tør ikke å spørre om han/hun fortsatt er min venn - har jo heller ikke hørt noe fra dem om åssen det går med meg... - er stort sett alltid to sider av en sak når et forhold ryker, så jeg synes det er dårlig av dem å ikke ta kontakt for å prate litt med meg også. Jeg har faktisk masse som jeg vil si.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Jeg har iallfall erfart at det blir rimelig stille etterpå. Min forlover snudde ryggen tvert til meg når jeg ble skilt. Jeg ringte for å høre om det passer med besøk slik at jeg kunne fortelle om skilsmissen ansikt til ansikt. Hun var kort og avvisende. Litt senere var det felles stor bursdagsfeiring for henne og ett par andre venninner av meg. Ingen snakket til meg. Det er mange år siden nå og fortsatt unngår de meg men nå tror jeg det er i skam over hva de gjorde. En annen venn av de (som kun var bekjent av meg) sa han hadde sagt ifra om at oppførselen dems var råtten. Anonymkode: fcb5e...dd5 2
Gjest Tiger1974 Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har iallfall erfart at det blir rimelig stille etterpå. Min forlover snudde ryggen tvert til meg når jeg ble skilt. Jeg ringte for å høre om det passer med besøk slik at jeg kunne fortelle om skilsmissen ansikt til ansikt. Hun var kort og avvisende. Litt senere var det felles stor bursdagsfeiring for henne og ett par andre venninner av meg. Ingen snakket til meg. Det er mange år siden nå og fortsatt unngår de meg men nå tror jeg det er i skam over hva de gjorde. En annen venn av de (som kun var bekjent av meg) sa han hadde sagt ifra om at oppførselen dems var råtten. Anonymkode: fcb5e...dd5 Godt å høre at jeg ikke er alene. Dette er sikkert noe som er vanlig. Nøkkelen er at alle sammen kan få snakket ut - men det er lettere sagt enn gjort. Er litt sliten av dette er nå. Heldigvis har mange gode venner enda, så vi får holde sammen. Godt jeg vet sannheten. God påske!
Duff Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 1 minutt siden, Tiger1974 skrev: Godt å høre at jeg ikke er alene. Dette er sikkert noe som er vanlig. Nøkkelen er at alle sammen kan få snakket ut - men det er lettere sagt enn gjort. Er litt sliten av dette er nå. Heldigvis har mange gode venner enda, så vi får holde sammen. Godt jeg vet sannheten. God påske! God påske til deg og. Nyt de vennen som er der 😊 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #5 Skrevet 26. mars 2018 Vært usikker på om venner egentlig er venner ja, men ikke i den situasjonen du beskriver, for jeg unngår bevisst å bli nær venn med en kjæreste eller dates venner. Det er viktig å ha hver sine. Man kan jo bli gode venner med felles venner, men om den andre kjente disse før man ble godvenn med de selv, så er det naturlig at den som kjente de først "får" disse vennene, og man kan ikke regne med at dem støtter seg selv da, når de er bedre venn med kjæresten og har nok med å støtte han/hun. En annen problemstilling er når man henger i samme miljø og har felles venner fra før av, fra før man blir kjærester. Da er brudd vanskelig for alle som kjenner begge, og stort sett må man bare akseptere at den ene mister sin plass i gjengen etter et brudd og at begge mister flere venner. Det er lurt å holde seg unna å date noen i vennegjengen sin, nettopp pga ubehagelighetene ved et brudd. Anonymkode: cd2cb...852
Gjest O.G. Skrevet 26. mars 2018 #6 Skrevet 26. mars 2018 Det kommer nok av at nå er du singel og de vil ikke ha deg i nærheten av mennene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå