Adonia Skrevet 27. februar 2005 #21 Skrevet 27. februar 2005 Er alt på elitas kropp ekte' date=' tror jeg jeg må gå og dø av misunnelse. Helt seriøst.[/quote'] hun har i hvertfall silikonpupper
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2005 #22 Skrevet 27. februar 2005 Ok men jeg ser på BB siden hun veier 44 kg, det er mindre enn meg det og med de store puppene hmmm hmmm hmmm selvtillitsnedbryter pene ekle dame ;(
lillesky Skrevet 27. februar 2005 #23 Skrevet 27. februar 2005 Jeg tror Alessandra går ut i dag. Jeg liker ikke Elita (bare klager og er selvopptatt), Dennis (huff, for en slitsom fyr!), Anders (verre sladrekjerring skal man lete lenge etter!). Hannah synes jeg er utrolig kjedelig og anonym, men hun virker ok. Ellers så følger jeg med hver dag, og er ikke flau over det.
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #24 Skrevet 27. februar 2005 Håper Carl Fredrick vinner hele greia,..han er min favoritt! (trass i at han ser veldig harry ut,..) Elita håper jeg blir der inne leeenge,...synes det er kjempemorsomt å høre på sytingen hennes. (Har forresten vansker med å tro at hun veier bare 44kg,..)
fiesta Skrevet 27. februar 2005 #25 Skrevet 27. februar 2005 Jeg håper at Tina ryker ut i kveld. Har ingen favoritter. Men jeg håper egentlig at Kristian vinner. Liker ikke helt Carl. Likte Beate, synd hun gikk ut.
lillesky Skrevet 27. februar 2005 #26 Skrevet 27. februar 2005 Håper også Carl Fredrik vinner hele greia!! Han er best!
Gjest Moonshadow Skrevet 27. februar 2005 #27 Skrevet 27. februar 2005 Håper også Carl Fredrik vinner hele greia!! Han er best!
aline Skrevet 27. februar 2005 #28 Skrevet 27. februar 2005 har sansen for laila jeg da, om jeg skal synes noe om noen der inne.
¤Tiili¤ Skrevet 27. februar 2005 #29 Skrevet 27. februar 2005 mmmmm, han nye var HOT! Akuurat min smak i utseendet!!
Gjest Moonshadow Skrevet 27. februar 2005 #30 Skrevet 27. februar 2005 mmmmm' date=' han nye var HOT! Akuurat min smak i utseendet!! [/quote'] Off da..Synes han var forferdelig jeg..Men så er det en kjent sak for de rundt meg at jeg har litt sær smak da :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #31 Skrevet 27. februar 2005 mmmmm' date=' han nye var HOT! Akuurat min smak i utseendet!! [/quote'] Hehe,...han var hot ja, skikkelig lekker! Slike blir jeg lett betatt av,..men aldri forelsket i,..hm...
¤Tiili¤ Skrevet 27. februar 2005 #32 Skrevet 27. februar 2005 Ja, samme her, blir lett betatt av høye, mørke, muskuløse menn, men forelsket, vet ikke...
Jens Skrevet 28. februar 2005 #33 Skrevet 28. februar 2005 Orker ikke mer av det sutrete alvorlige trynet til Hanna!! :-? For en kjedelig alvorlig deprimerende dame!!?? Liker Carl Fredrik, Lailia, og Klas. De er blide morsomme mennesker. Han nye var digg!!
Gjest Lilleulv Skrevet 28. februar 2005 #34 Skrevet 28. februar 2005 argh, jeg takler ikke klas!! :-?
Gjest Melk Skrevet 28. februar 2005 #35 Skrevet 28. februar 2005 Synes det var litt dårlig gjort av BB å tvangsnominere. Mener de at Chr og Line blir vist for lite, så får de jo bare vise mer av dem, da! Jeg tror det skyldes at de mister seere om det kun går ut svensker.
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #36 Skrevet 28. februar 2005 Dennis må ut av huset...jeg liker han ikke...he he , og det er grunn nok for meg...
Angelica Skrevet 28. februar 2005 #37 Skrevet 28. februar 2005 Håpet Tina skulle gå ut i går, men neida.. Klarer ikke å like den jenta. Han nye (Dennis) som kom inn var litt søt da, lurer på om han har draget på Elita!
Gjest TomKrus Skrevet 28. februar 2005 #38 Skrevet 28. februar 2005 Synes det var litt dårlig gjort av BB å tvangsnominere. Mener de at Chr og Line blir vist for lite' date=' så får de jo bare vise mer av dem, da! Jeg tror det skyldes at de mister seere om det kun går ut svensker.[/quote'] Vise mer av noen som ikke gjør noe ut av seg? Som ikke er underholdende? Hvor er underholdningen i det?
Eføy Skrevet 28. februar 2005 #39 Skrevet 28. februar 2005 Ja, dem kunne heller sendt ut Lina istedenfor Alessandra, men den gang ei. Syns Alessandra virket som en sjarmerende jente.. Tvangsnomineringen var litt merkelig, men samtidig gjør det meg ingenting om hverken Line eller Kristian går ut av huset. Tror ikke jeg ville lagt merke til det en gang
Gjest Melk Skrevet 28. februar 2005 #40 Skrevet 28. februar 2005 Det de viser av mange av de andre er heller ikke særlig underholdende (Terese og Patrick for å nevne noen). Og hun Alessandra sa jo at Line fant på masse gøy. Uansett så synes jeg det var rart at BB bestemte hvem som skulle nomineres. Synes publikum heller burde stemme inn de to de synes var kjedeligst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå