Gjest TomKrus Skrevet 28. februar 2005 #41 Skrevet 28. februar 2005 Tydligvis mener ikke produserne dette. De gjør som de vil for ratingen, tipper jeg, men de kunne nok sikkert tjent mer penger på din måte.
Gjest happyending Skrevet 28. februar 2005 #43 Skrevet 28. februar 2005 Jeg reagerte også litt på tvangsnomineringen, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg syns det er positivt eller negativt.. Jeg skjønner godt at de gjør det, men om det er moralsk riktig er en annen sak... Om de hadde forsvunnet så hadde jeg faktisk ikke merka det.. Jeg heier på Carl og Laila tror jeg... Hihi
summer25 Skrevet 3. mars 2005 #44 Skrevet 3. mars 2005 Noen flere som irriterer seg over Therese og Tina? Ellers har jeg mest sansen for Carl, Patrick, Elita og Clas. Og Clas er fiiiiin :hjerter2:
Eføy Skrevet 3. mars 2005 #45 Skrevet 3. mars 2005 Jeg likte egentlig Tina og Therese fra begynnelsen av, men jo mer jeg ser av de nå, jo mer misliker jeg de. Greit nok at de ikke kommer så godt overens med Evita, men de kan vel oppføre seg som voksne folk for det? Jeg begynner ærlig talt å bli mektig lei Laila og jeg asså..
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2005 #46 Skrevet 3. mars 2005 Jeg vil ikke ha Tina ut, for det er hun som lager intriger.... Carl er kul. Ellers vil jeg ha Hannah og Dennis der, for å se hvordan kjærlighets/sex-forholdet utvikler seg...
Gjest Moonshadow Skrevet 3. mars 2005 #47 Skrevet 3. mars 2005 Bare Clas blir så er jeg fornøyd Liker han bare mer og mer...
Gjest Moonshadow Skrevet 3. mars 2005 #49 Skrevet 3. mars 2005 Heier på Carl og Laila! Carl liker jeg også.. Likte Laila godt men synes hun begynner å virke mer og mer falsk jeg. Sånn, være venner med alle, snakke dritt når de ikke er der, type... Mulig jeg tar feil men det har slått meg noen ganger i det siste.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #50 Skrevet 3. mars 2005 Carl liker jeg også.. Likte Laila godt men synes hun begynner å virke mer og mer falsk jeg. Sånn, være venner med alle, snakke dritt når de ikke er der, type... Mulig jeg tar feil men det har slått meg noen ganger i det siste. Ok, godt mulig at hun har forandra seg litt ja. Har ikke fått sett så mye den siste uken. Enig med deg at Klas må bli lenge, ikke så verst han eller :-)
Gjest TomKrus Skrevet 3. mars 2005 #51 Skrevet 3. mars 2005 Hadd jeg sett på noe slikt, noe jeg selvfølgelig ikke gjør, ville jeg at Carl Fredrik så klart skulle ha vunnet. Den mest fornuftige av dem alle sammen. Visstnok.
Gjest happyending Skrevet 3. mars 2005 #52 Skrevet 3. mars 2005 Jeg er drittlei av å se Hannah og Dennis humpe under dyna... Og Terese virker litt falsk syns jeg.. Og det sier jo andre i huset også... Jeg heier på Carl av dem norske og Elita av dem svenske.. Hun har motbevist alle mine fordommer mot blondiner som er undertøysmodeller selvom hun sutrer litt mye...
Gjest TomKrus Skrevet 3. mars 2005 #53 Skrevet 3. mars 2005 Jeg heier på Carl av dem norske og Elita av dem svenske.. Hun har motbevist alle mine fordommer mot blondiner som er undertøysmodeller selvom hun sutrer litt mye... Hun er alt for oppslukt i seg selv til at hun fortjener å komme langt. Jeg er drittlei av å se Hannah og Dennis humpe under dyna... De er jo like spennende som ethvert annet nyforelsket par: lite.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #54 Skrevet 3. mars 2005 Syns Carl er kul jeg! Ja, han er tøff han *ss* Ellers liker jeg Britt og Laila av de norske.. Så mange som liker Dennis har jeg intrykk av (ikke han nye jeg mener nå) men synes han bare blir slitsom jeg...
Annie Skrevet 3. mars 2005 #55 Skrevet 3. mars 2005 Etter å ha sett i ca en mnd har jeg pr i dag 4 favoritter. Carl Britt Klas Tina Om det ser sånn ut om noen dager, aner jeg ikke...
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #56 Skrevet 3. mars 2005 Heier på Carl, han er morsom og rar. Britt minner meg altfor mye om bråkete håndballhestejenter, hun slår sikkert også... Harry er hun, selv om jeg synes hun har litt guts. Liker ikke de andre noe særlig, en del vorker som ok folk, men hjeeelp så kjedelige.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #57 Skrevet 3. mars 2005 Hun har bevist alle mine fordommer mot blondiner som er undertøysmodeller Hun er ufattelig sutrete, selvopptatt og tror at alt i verden dreier seg om henne. Selvinnsikt som en engelsksetter (stakkars hund!).... :-?
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2005 #58 Skrevet 3. mars 2005 Heier på Carl' date=' han er morsom og rar. Britt minner meg altfor mye om bråkete håndballhestejenter, hun slår sikkert også... Harry er hun, selv om jeg synes hun har litt guts. Liker ikke de andre noe særlig, en del vorker som ok folk, men hjeeelp så kjedelige.[/quote'] Britt har mannekropp med pupper.. Heier på Carl jeg også.. og Dennis!
lizzy x Skrevet 3. mars 2005 #59 Skrevet 3. mars 2005 jeg liker clas,laila og dennis...liker ikke elita og therese og anders
Gjest Bringebær Skrevet 4. mars 2005 #60 Skrevet 4. mars 2005 Jeg synes Tina er helt ufordragelig. Oppfører seg som en snørrunge til tider. Elita bør ikke vinne! Hun har prinsesse nykker som ikke noen andre enn en orntlig prinsesse bør ha! Sitter å syter å roper etter oppmerksomhet i sofaen! Æsj! Carl Fredrik er helt klart den som bør vinne!! Han er rett å slett helt KONGE! www.kongcarl.tk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå