Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ikke bli avhengig denne gangen, men ser ut til at det ikke gikk så bra...

Fler som følger med?

Hvem liker dere best/minst?

Hvem synes dere skal gå ut ur huset denne gangen og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følger med jeg :sjarmor: Denne gangen syns jeg Elita skal forlate huset! Fordi hun stort sett bare sitter og "tar" seg ut, snakker ufint om de andre og virker ellers som en sutrete bortskjemt drittunge!

Ellers syns jeg de fleste virker veldig hyggelige og morsomme! Noen er veldig nøytrale da, som Therese, Christian og Patrick! Så de er det vanskelig å få noen formening om egentlig!

Skrevet

ser på jeg også!

Syns Jozephine burde gå ut denne gangen. Hun er den kjedeligste i huset. Både Dennis, Hanna og Elita er jo morsomme å følge med på syns jeg. Jozephine bare syter og klager og griner.

Skrevet

Er nok enig med jens, i at jossan bør forlate huset denne gangen, men hannah irriterer meg også!!!! Tror nok jossan tapte en del på å være sutrete og barnslig etter nominasjonen.... De fleste blir jo nominert før eller senere, og en må jo tåle å få noen nominasjoner uten å ta det så personlig som hun gjorde....

Skrevet

Fulgte med i begynnelsen jeg, så har jeg ikke hatt tid senere. Skjedde det noe mer med Patrik og Tina(utenom den ene natten hun "overfalt" han)?

Skrevet

er jozephine hun i rullestol?

Skrevet

Ja Carl er kul. Han er vel en av de jeg liker best der inne. De jeg liker minst er Evita og Josephine. Evita virker for meg falsk, og baksnakker mye. Josephine syns jeg har vært veldig kjedelig hele veien, og når hun i går begynte å sutre og klage så voldsomt, falt hun enda lenger ned på lista mi.

Skrevet

liker carl jeg også. begynner å bli litt lei dennis, han var sjarmerende til å begynne med. men han begynner å bli litt slitsom i lengden, blir litt mye av han.

Skrevet

elita burde bli stemt ut :-? har egentlig ingen spesielle favoritter...enda 8)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Er stolt over at jeg ikke har sett 5 minutter, denne gangen. :sjarmor:

Skrevet

Jeg må si at jeg liker Hannah veldig godt..er enig med at jgvil ha ut Elita

Skrevet

Håper Tina går ut idag, men så heldig tror jeg ikke jeg er... :-?

Skrevet

Måtte le av bikini-konkurransen i går. Typisk Elita. Og hun som er så redd for sitt rykte... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Håper Tina ryker ut i kveld, maken til skvaldrekjerring tror jeg aldri jeg har sett på tv :o tror rekorden hennes er 2 1/2 time sammenhengende prating. Også så utrolig høyt hun snakker, jeg hadde fått hodepine av å være i huset med henne :ler:

Skrevet

Den verste skvaldrekjerringa er vel Laila, henne hadde jeg ikke holdt ut i ti minutter... :-?

Skrevet

Er alt på elitas kropp ekte, tror jeg jeg må gå og dø av misunnelse. Helt seriøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...