Gjest care Skrevet 12. august 2002 #1 Del Skrevet 12. august 2002 Hei Jenter. Jeg vet at det finnes noe som hjelper på konsentrasjonen men husker ikke helt hva det var. Vet noe av dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 12. august 2002 #2 Del Skrevet 12. august 2002 Søvn, mat, vann, trening... sex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. august 2002 #3 Del Skrevet 12. august 2002 Vel, Kid-a, alle disse tingene har jeg plenty av..........jeg tenkte noe mer i retning av ginseng eller noe slikt. Er det noen av dere som handler på helsekost, som kan anbefale noe........... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2002 #4 Del Skrevet 12. august 2002 Kan det være gingko biloba du mener? Har hørt det skal ha slike egenskaper..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. august 2002 #5 Del Skrevet 12. august 2002 Druesukker??? Nei det var kanskje oppkvikkende det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 13. august 2002 #6 Del Skrevet 13. august 2002 Hvis du spiser druesukker, eller sukker i det hele tatt, øker blodsukkeret og dermed konsentrasjonen (du føler deg oppkvikket) i en stund, men så synker det til under det det var før du spiste sukkeret.... (oj, for en vanvittig god forklaring...). Det virker altså ikke med sukker i mer enn en times tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå