AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Jeg har hatt kontakt med en dame i et par måneder. Foreløpig har vi ikke truffet hverandre, men kom i kontakt gjennom en datingside. Det er noen få år imellom oss, men vi er ca rundt 30 år. Hun virker bra på alle måter. Søt og smart, med gode verdier og holdninger. Men det virker som om vi har forskjellige syn på ting. Hun er mye høyere utdannet enn meg, og er veldig fokusert på utdannelse og å lære. Utrolig nok ser hun noe interessant ved meg, selv om jeg bare tenker at man jobber for å få mat på bordet. Jeg elsker fritiden min. Hun vil gjerne møte meg, men jeg er tilbakeholden. Jeg er helt ærlig litt redd for å miste friheten ved livet jeg har nå, men samtidig så lengter jeg etter et familieliv og noe mer. Hun har også et lite barn, som gjør det litt mer komplisert. Vet helt ærlig ikke hva jeg vil. Jeg er redd for å binde meg til noen, samtidig som jeg er lei av å være singel. Det er så klart ingen automatikk i at det blir klaff om vi møtes, men jeg er også redd for at den ene skal føle noe for den andre, og at det ikke er gjensidig. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: a5481...164
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt kontakt med en dame i et par måneder. Foreløpig har vi ikke truffet hverandre, men kom i kontakt gjennom en datingside. Det er noen få år imellom oss, men vi er ca rundt 30 år. Hun virker bra på alle måter. Søt og smart, med gode verdier og holdninger. Men det virker som om vi har forskjellige syn på ting. Hun er mye høyere utdannet enn meg, og er veldig fokusert på utdannelse og å lære. Utrolig nok ser hun noe interessant ved meg, selv om jeg bare tenker at man jobber for å få mat på bordet. Jeg elsker fritiden min. Hun vil gjerne møte meg, men jeg er tilbakeholden. Jeg er helt ærlig litt redd for å miste friheten ved livet jeg har nå, men samtidig så lengter jeg etter et familieliv og noe mer. Hun har også et lite barn, som gjør det litt mer komplisert. Vet helt ærlig ikke hva jeg vil. Jeg er redd for å binde meg til noen, samtidig som jeg er lei av å være singel. Det er så klart ingen automatikk i at det blir klaff om vi møtes, men jeg er også redd for at den ene skal føle noe for den andre, og at det ikke er gjensidig. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: a5481...164 Er du usikker så hold deg unna. Du vet det både i hode og mage når det er rett å satse på noe. Så lenge det er barn i bilde så er det best at du er sikker i din sak, er du ikke det så er hun ikke den rette for deg. Anonymkode: 74eb5...452
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 Det høres ut som du har dømt henne og bestemt deg allerede Anonymkode: 527a9...73c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå