AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Jeg er over 40 årig har bare hatt en sexpartner. Nå vært alene i mange år og ikke hatt sex. Er det rart/prippent å gjøre det sånn? Ikke planlagt. Hat egentlig lyst på sex, men har aldri hatt ons så føles feil. Anonymkode: 4c153...2dd
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Hvis du har lyst på ons nå så kan du jo bare ha det, med mindre du er i forhold da. Er ikke rart eller prippent å ikke ha hatt fler enn en partner. Er ikke alt man kan bestemme eller forutse her i livet Anonymkode: ea66a...04a
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 Hvorfor skulle det være PRIPPENT om du sier at det ikke er planlagt. Jeg tenker at seksualitet er en privatsak. Så lenge man ikke plager andre med seksualiteten sin så bør folk få gjøre som de vil uten å bli dømt, og ikke bare "få" gjøre, også GJØRE som de vil! Jeg har selv slitt med skam over at jeg har ligget med flere enn jeg skulle ønske. Det er helt tåpelig. Gjort er gjort, hvorfor skal dette få lov å plage meg liksom? Nyt seksualiteten din! For den er nettopp det: din! Anonymkode: 7aadd...c7c 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle det være PRIPPENT om du sier at det ikke er planlagt. Jeg tenker at seksualitet er en privatsak. Så lenge man ikke plager andre med seksualiteten sin så bør folk få gjøre som de vil uten å bli dømt, og ikke bare "få" gjøre, også GJØRE som de vil! Jeg har selv slitt med skam over at jeg har ligget med flere enn jeg skulle ønske. Det er helt tåpelig. Gjort er gjort, hvorfor skal dette få lov å plage meg liksom? Nyt seksualiteten din! For den er nettopp det: din! Anonymkode: 7aadd...c7c Det er litt som du sier det er min sexualitet, men tenker og litt at jeg er blitt så pass gammel og bare en partner og tenker hva har jeg gått glipp av. Livet er kort. En ting er den tiden jeg var i forhold, men nå som singel tenker jeg skulle jeg bare hoppet litt mer i det, men vil det skal føles rett og. Ikke lett. Mange som er ute etter sex så har ikke stått på spm. Anonymkode: 4c153...2dd
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #5 Skrevet 24. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er litt som du sier det er min sexualitet, men tenker og litt at jeg er blitt så pass gammel og bare en partner og tenker hva har jeg gått glipp av. Livet er kort. En ting er den tiden jeg var i forhold, men nå som singel tenker jeg skulle jeg bare hoppet litt mer i det, men vil det skal føles rett og. Ikke lett. Mange som er ute etter sex så har ikke stått på spm. Anonymkode: 4c153...2dd Ja, jeg skjønner hva du mener. Men vi går alle glipp av noe. Hele tiden. Jeg f.eks har gått glipp av det å kun ha få sexpartnere, og det å holde det til noe spesielt jeg kun delte med noen få. Da jeg var ung så var det planen, sex var noe spesielt for meg. Så ble jeg voldtatt og tok en rekke dumme valg der jeg lå med masse forskjellige menn, noe jeg angrer på. Og jeg går dermed glipp av en virkelighet der jeg kun har hatt sex med 2-3. Men hva har det egentlig å si for livet mitt nå? Kan jeg ikke heller tenke at jeg vil leve fremover med den verdien? La fortiden være fortid, og fremover leve på den måten jeg ønsker? Og det kan du og gjøre. Jeg tror mange blir opphengt i at ting skal være rett. Man skal ikke ha gjort ditt og man burde ha gjort datt, men hva er det vi er redd for? Det er som at vi tror at handlingene våre på dette punktet får konsekvenser for en livstid. Og sannheten er jo at det gjør det ikke. Det finnes risikoer, men når man ikke har fått noen konsekvenser hvorfor er man da opphengt i at ditt og datt er feil. Hvordan er det feil på en måte? Hva er det som kan skje hvis du prøver deg frem med en mann? Og hvis du velger å ikke gjøre det, så er du ikke prippen du er bare eieren av din egen seksualitet. Jeg synes både jeg og du kunne gjort lurt i å bli flinkere til å eie vår seksualitet og ikke la noen andre få lov til å få oss til å føle oss dårlig basert på valg vi har tatt i vår seksualitet! For vi har ikke skadet noen! Anonymkode: 7aadd...c7c 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #6 Skrevet 24. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg skjønner hva du mener. Men vi går alle glipp av noe. Hele tiden. Jeg f.eks har gått glipp av det å kun ha få sexpartnere, og det å holde det til noe spesielt jeg kun delte med noen få. Da jeg var ung så var det planen, sex var noe spesielt for meg. Så ble jeg voldtatt og tok en rekke dumme valg der jeg lå med masse forskjellige menn, noe jeg angrer på. Og jeg går dermed glipp av en virkelighet der jeg kun har hatt sex med 2-3. Men hva har det egentlig å si for livet mitt nå? Kan jeg ikke heller tenke at jeg vil leve fremover med den verdien? La fortiden være fortid, og fremover leve på den måten jeg ønsker? Og det kan du og gjøre. Jeg tror mange blir opphengt i at ting skal være rett. Man skal ikke ha gjort ditt og man burde ha gjort datt, men hva er det vi er redd for? Det er som at vi tror at handlingene våre på dette punktet får konsekvenser for en livstid. Og sannheten er jo at det gjør det ikke. Det finnes risikoer, men når man ikke har fått noen konsekvenser hvorfor er man da opphengt i at ditt og datt er feil. Hvordan er det feil på en måte? Hva er det som kan skje hvis du prøver deg frem med en mann? Og hvis du velger å ikke gjøre det, så er du ikke prippen du er bare eieren av din egen seksualitet. Jeg synes både jeg og du kunne gjort lurt i å bli flinkere til å eie vår seksualitet og ikke la noen andre få lov til å få oss til å føle oss dårlig basert på valg vi har tatt i vår seksualitet! For vi har ikke skadet noen! Anonymkode: 7aadd...c7c Trist å høre det du har vært utsatt for. ❤️ Enig, vi bør endre litt på at andre og oss selv skal styre hvordan vi lever. Jeg vet dessverre at jeg tenker for mye rundt dette. Som du sier vi skader ingen. Og det er vi som bestemmer. Vil prøve meg mer frem og se hvor det ender. Anonymkode: 4c153...2dd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå