Scorpi16 Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Noen som har erfaring med laser behandling av tunge øyelokk? 42 år og synes jeg ser så sliten ut med disse øyelokkene. Føler operativ behandling er litt drastisk nå; kan laser behandling kanskje være noe midt imellom? Hjelper det?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Finnes to forskjellige lasere for dette området. Den ene er kirurgisk laser, som fungerer som en vanlig blesparosphy (eller hvordan man staver det, altså øvre øyelokk operasjon) bare at det skjæres i øyelokket med laser for mer presisjon, enn med skalpell. Denne koster omtrent det samme som ved vanlig kirurgi. Den andre lasermetoden, som jeg går ut fra er den du mener, fungerer oppstrammende av overlødig hud over øyelokket ved at den brenner hudlaget og stimulerer til mer collagen og ny hud vil bli noe strammere og yngre. Jeg er selv interessert i å gjøre noe med øyelokkene mine og etter den researchen jeg har gjort så utgjør ikke sistnevnte laser behandling store forskjellen, er snakk om noen milimeter, mens skjæring og kirurgi gir synlig resultat. Jeg har kommet frem til at jeg skal gjøre det kirugisk hvis det først skal være. Men har sett at det har kommet noe helt nytt som heter Phi-Ion behandling for øyelokk, som jeg tror fungerer på samme oppstrammende måte som den oppstrammende laseren. Behandleren lover godt resultat, men det ligger ingen bilder ute på nett av dette utenom fra behandleren selv, og det gjør at man blir skeptisk. De bildene behandleren reklamerer med er heller ikke noe drastisk forskjell, og jeg tviler på at noen andre hadde lagt merke til det med mindre de visste at det var gjort og så ordentlig etter. Anonymkode: 02c3e...80c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 http://www.phi-academy.com/treatment/philings/ Et alternativ, men tror man må ha fler (3-5) behandlinger for å bli mye bedre. Anonymkode: ef844...2c2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #4 Skrevet 26. mars 2018 På 25.3.2018 den 0.41, AnonymBruker skrev: http://www.phi-academy.com/treatment/philings/ Et alternativ, men tror man må ha fler (3-5) behandlinger for å bli mye bedre. Anonymkode: ef844...2c2 Ja var det der jeg nevnte i mitt innlegg også. Tror neppe det gir noe varig effekt, og de få bildene som er publisert at det så ser det bare ut som at før og etter bildene består av et fullstendig avslappet ansikt og dermed lave bryn/lokk, og et litt mer anstrengt(pga muskler og ikke pga behandlingen) blitt på etterbildene. Siden det kun er en i norge som driver med dette hittill så tror jeg ikke det er veldig lovende behandling , og det akademiet man får kursbevis og "utdanning" fra minner om sånne alternativutdannelser med tulletitler bare for at noen skal tjene penger på det (starterne av akademiet). Men kan jo være at jeg tar feil, kanskje det funker! Jeg har hvertfall kommet frem til at jeg heller vil gå for laserkirurgi eller kirurgi når jeg først skal gjøre det, for da er effekten varig, og blir ikke noe dyrere når de andre skjære-frie behandlingene uansett krever mange runder behandling for synlig effekt. Tror man nesten like gjerne kan bruke en oppstrammende krem da, og få et greit diffust midlertidig resultat som med denne phi ion behandlingen. Anonymkode: 02c3e...80c
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #5 Skrevet 27. mars 2018 Det kan hende løsningen er panneløft med kikkhullskirurgi. Det hender brynene er tunge og gjør øyelokkene veldig tunge. Og løftes brynene slik at lokkene blir litt strammere .Gå til en klinikk for konsultasjon som kan gi deg best råd for best resultat. Anonymkode: e0255...ae7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #6 Skrevet 29. mars 2018 På 26.3.2018 den 4.23, AnonymBruker skrev: Ja var det der jeg nevnte i mitt innlegg også. Tror neppe det gir noe varig effekt, og de få bildene som er publisert at det så ser det bare ut som at før og etter bildene består av et fullstendig avslappet ansikt og dermed lave bryn/lokk, og et litt mer anstrengt(pga muskler og ikke pga behandlingen) blitt på etterbildene. Siden det kun er en i norge som driver med dette hittill så tror jeg ikke det er veldig lovende behandling , og det akademiet man får kursbevis og "utdanning" fra minner om sånne alternativutdannelser med tulletitler bare for at noen skal tjene penger på det (starterne av akademiet). Men kan jo være at jeg tar feil, kanskje det funker! Jeg har hvertfall kommet frem til at jeg heller vil gå for laserkirurgi eller kirurgi når jeg først skal gjøre det, for da er effekten varig, og blir ikke noe dyrere når de andre skjære-frie behandlingene uansett krever mange runder behandling for synlig effekt. Tror man nesten like gjerne kan bruke en oppstrammende krem da, og få et greit diffust midlertidig resultat som med denne phi ion behandlingen. Anonymkode: 02c3e...80c Trodde det var det samme som plasmapen jeg? Bruker Phi en annen teknikk? Anonymkode: ef844...2c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå