AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Er det noen som har begynt å spille innebandy som voksen? Ser i nærheten av her jeg bor at de har et damelag, med trening to kvelder i uka. Sikkert for de med mer erfaring og tid. Og et old girls lag. Noen som vet hvem som kan være med på old girls? Jeg er 31 år, og har ingen erfaring utenom gymtimene på skolen. Anonymkode: b017c...f07
godjenten Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er 31 år, og har ingen erfaring utenom gymtimene på skolen. Anonymkode: b017c...f07 Da stiller du nok likt med de aller fleste som begynner på laget. Innebandy er en idrett få har drevet organisert fra de var små. Begynte selv med innebandy i voksen alder. Klart enkelte er flinkere enn andre og noen har litt erfaring, men det var ikke noe problem å begynne i voksen alder. Send laget en melding og spør nivået de er på. Selv tenker jeg at om de kun har ett lag så er det både gode og mindre gode spillere på laget. Om det er to lag så har de kanskje ett lag for de flinke og ett lag for de mindre flinke.
sarahpi Skrevet 9. april 2018 #3 Skrevet 9. april 2018 Neon steder har dem innebandy på aktiv på dagtid på nesodden Jeg spiller selv med folk på nesodden og spillt på lag også men er flere klubber i Oslo vet jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå