AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Hadde trekant for noen uker siden. Og jeg angrer enda, angrer så stygt. Jeg skulle på filmkveld hos ei venninne. Jeg ble sjenket, hun og jeg hadde det hyggelig, mannen hennes kom hjem fra jobb, jeg var drita og så prøvde hun seg på meg. Jeg vet ikke hva godt jeg kan gjøre for meg selv alltid og har problemer med grenser... lang historie kort ble det trekant hvor jeg var særdeles ukomfortabel. Dette plager meg enda. Jeg vet ikke hva som plager meg, kanskje angeren. På at jeg lot meg bli så full, ikke sa tydelig nei, tanken på å ligge med hodet mellom bena på ei dame - for meg er det egentlig veldig avtennende... Jeg vet ikke hva jeg vil med innlegget, lufte meg bare kanskje. Jeg har ikke turt å fortelle dette til noen av vennene mine, da jeg er så skamfull og lei meg for at jeg overkjørte mine egne grenser. Herregud... Anonymkode: 83d22...f9d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Visst det plager deg veldig ville jeg ha snakket med en psykolog Anonymkode: 365d6...ae8 6
visp Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 Jeg opplevde noe veldig likt for endel år siden og syns også det var litt vanskelig etterpå, men det går over, som det meste her i livet. Det som var vanskeligst var vel at det ble helt feil følelse for meg å holde på med en jente. Aldri igjen! 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #5 Skrevet 24. mars 2018 3 minutter siden, Axl skrev: Slapp av. Det var bare en trekant. Morsomt. For meg var det mye mer. Men du har kanskje lesevansker. Anonymkode: 83d22...f9d 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #6 Skrevet 24. mars 2018 Du trenger å snakke med noen for å bearbeide. Så lenge du holder det inni deg så blir du ikke ferdig med tankekjøret, i hvert fall ikke like fort. Det hjelper å få perspektiv gjennom noen du kan snakke med. Det går over etterhvert, men det vil bli lettere å bearbeide om du har noen å snakke med. Anonymkode: 509f9...95e 3
Gjest Axl Skrevet 24. mars 2018 #7 Skrevet 24. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Morsomt. For meg var det mye mer. Men du har kanskje lesevansker. Anonymkode: 83d22...f9d Du får slutte å drikke deg dritings da når du gjør ting du angrer på og snakke med noen om det.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #8 Skrevet 24. mars 2018 Uff da! Jeg hadde selv trekant i fylla en gang med en kjenning og ei annen jente... jeg kom fort til hektene da jeg skulle gå ned på henne og klarte ikke å gjennomføre det. Ble fort edru og endte opp med at jeg egebtlig bare lå ved siden av, super ukomfortabel, mens de hadde sex. Alt var morro og spennende i starten da det var flørting, klining og uskyldig tafsing utenpå klærne. Følte meg helt forferdelig ekkel i ettertid... jeg hadde liksom gjort noe som føltes ut som var i strid med min natur, legning, og bedre dømmekraft. Jeg vet at det i seg selv var «uskyldig morro blant 3 voksne, samtykkende», men følte meg heslig etterpå og blir nesten kvalm av tanken. Men prøver å se på det positive, nå vet jeg iallefall at det ikke er for meg, har fått det ut av systemet haha. Tror nok det hjelper om du får det litt på avstand, men kanskje dumt at det var en nær venn... Anonymkode: 95ae5...07c 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #9 Skrevet 24. mars 2018 Alle bør ha noe å angre på. Og da er det bedre å angre på noe du har gjort, enn noe du ikke har gjort. Trøst deg med det Anonymkode: 0e230...ec6
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #10 Skrevet 24. mars 2018 Hva kan en si? Jeg er heterofil mann men har sugd en kuk engang. Det var ikke noe for meg så da gjør jeg det ikke flere ganger. Kan ikke si det plager meg. Anonymkode: 23a07...592 11
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #11 Skrevet 24. mars 2018 Det er en vond følelse. Jeg gjorde noe lignende i russetiden. Vennene mine fikk det med seg. Jeg skammet meg skikkelig etterpå og følte meg skitten. Jeg prøvde å ikke ta meg selv høytidelig - tok det med humor overfor vennene mine. På en måte ble det lettere da. Nå har det gått mange år. Det har aldri vært en snakkis. Jeg har fått det helt på avstand. Hender fortsatt jeg får litt angst når jeg tenker på det, men det går fort over. En kan jo ikke gjøre noe med det. Prøv å ikke tenk så mye på det. Det kommer ingenting godt ut av å plage seg selv med negative tanker. Ta det som en erfaring. Kanskje lærer du noe av det? Jeg ble mye mer bevisst på alkoholinntaket etter den episoden. Jeg drikker aldri mer enn maks 2 glass. Da har jeg kontroll Anonymkode: f1c3f...1f6 2
godjenten Skrevet 24. mars 2018 #12 Skrevet 24. mars 2018 (endret) 33 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet ikke hva jeg vil med innlegget, lufte meg bare kanskje. Jeg har ikke turt å fortelle dette til noen av vennene mine, da jeg er så skamfull og lei meg for at jeg overkjørte mine egne grenser. Herregud... Anonymkode: 83d22...f9d Tror nok venninnene dine har forståelse for at alle kan gå på en smell og gjøre noe de angrer på. Kanskje kan du også føle deg bedre om du blir flinkere til å si ifra om dine egne grenser? Da slår du to fluer i en smekk. Du reduserer sjansen for å komme i nye lignende situasjoner og du blir kvitt skammen over å slite med å sette grenser. Forstår det ikke er lett å sette grenser, men det finnes nok mange tips om du googler. Man trenger jo ikke klare alt i løpet av en dag. Å bli flinkere til å sette grenser er nok et mer langvarig prosjekt. Utrolig leit at du du havnet i denne situasjonen. Om det er noen trøst så er det utrolig vanlig å ha gjort noe i fylla man angrer på. Det viser bare at du er menneskelig som alle oss andre og det er det ikke grunn til å skamme seg over! Endret 24. mars 2018 av godjenten La til noen setninger. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #13 Skrevet 24. mars 2018 Føler du det var overgrep? Anonymkode: 4e291...918
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #15 Skrevet 24. mars 2018 Venninnen min hadde gjort det klart at mannen skulle være borte på fest hele natten. Barnet deres var hjemme, så vi skulle ha en rolig kveld henne og jeg. Jeg føler meg kanskje lurt, jeg mistenker at de har tenkt på dette og staget det litt... Men jeg er en voksen, så det er min jobb å sette ordentlige grenser og si ifra. Jeg jobber med å bli bedre på det. Til syvende og sist var det jeg selv som drakk så mye. Det var myye mas og press, men jeg kunne jo forlatt huset når som helst før jeg ble drita. Jeg har bare dårlig samvittighet ovenfor meg selv og blir trist over at dette enda er så vanskelig for meg. Har jobbet lenge med det og holder enda på. Anonymkode: 83d22...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #16 Skrevet 25. mars 2018 Huff så ekkelt ! Det er best for Psyken og av respekt for seg selv er å ikke leve ut noe grenseløst som du kommer til å angre bittert etterpå...er så glad for at jeg ikke har hatt et promiskuøst liv full av ekle minner. Anonymkode: fb047...cf4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #17 Skrevet 25. mars 2018 Du er en voksen kvinne, og hadde samtykkende sex. Å føle seg lurt i etterkant er det inget poeng i. Anonymkode: c04ee...46a 2
jente 93 Skrevet 25. mars 2018 #18 Skrevet 25. mars 2018 så leit det ikke ble en bra opplevelse for deg! kanskje det hjelper å snakke med henne om det? det kan jo hende de også synes det ble feil, hvis dette ikke er noe dere har snakket om på forhånd, men skjedde spontant i fylla. eventuelt fortell det til ei god venninne du kan stole på, du har sikkert behov for å snakke med noen og få det ut. du har ikke noe å skamme deg over, og nå kjenner du grensene dine bedre. hvis du ikke kan tenke deg å snakke med en venn om det kan du jo ta det opp med fastlege/gynekolog, bestill time hos psykolog eller stikk innom sex og samfunn hvis du er under 26! det ville jeg gjort om jeg var deg. :-) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå