AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Hvorfor og hvor viktig er det å ha ett hundenavn med to stavelser? Hvorfor kan de ikke ha tre stavelser? Eller det kan de jo men hva er det som gjør tre stavelser uheldig å rope på? Er det vanskelig for hunden å forstå? Er det mere tungvint å rope på? Er det pga. Hunden eller menneskene sin grunn til maks to stavelser? Forslag på fine hannhund og tispenavn som ikke alle andre heter? Anonymkode: b5524...bf9
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Utifra min erfaring med min bror og meg så virker fatter jævlig mye surere når han sier navnet til broderen som har to stavelser om han er misfornøyd med No. Aner ikke om det har noe å si her at man kanskje kan ha mere nyanser i stemmebruken med to stavelser? Bare en teori fra en alkohol påvirket gjøk. Anonymkode: 8f44b...21c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 Jeg tror det er noe forskning som viser at hunder lettere lærer seg navn med to stavelser, og som inneholder bokstaven S. Men det er jo også fordi det er enklere å rope Anonymkode: 3fc90...854
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 Kall hunden hva du vil. Er det vanskelig å rope så finn et annet innkallingsord. Anonymkode: a8d62...a92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå