Gjest MrsAvenger Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 ....man sitter i t-skjorte uten bh, og har laptop på fanget....litt høyt opp.....for så å skulle lukke igjen laptopen, og ender med å klemme brystvortene i det jeg smeller igjen Forbasket være hengepupper
Gjest MrsAvenger Skrevet 24. mars 2018 #5 Skrevet 24. mars 2018 2 minutter siden, Neinøff skrev: Ble du distrahert av Iron Man? Oh, er han på?? Thor er mer min type......da hadde jeg nok kunne klemt begge vortene uten å merke det
Gjest N-Nøff Skrevet 24. mars 2018 #6 Skrevet 24. mars 2018 16 minutter siden, MrsAvenger skrev: Oh, er han på?? Thor er mer min type......da hadde jeg nok kunne klemt begge vortene uten å merke det Iron Man er bezzzt
Perelandra Skrevet 24. mars 2018 #8 Skrevet 24. mars 2018 Au au! Det har heldigvis aldri skjedd med meg selv om jeg har store bryster.
DominantHr Skrevet 25. mars 2018 #11 Skrevet 25. mars 2018 Dere trenger en mann som kan støtte og løfte opp brystene deres slik at slike episoden kan unngås.
GammelSierraFan Skrevet 25. mars 2018 #12 Skrevet 25. mars 2018 Au! En god grunn til å la den være åpen, og heller være litt ivrig med støvkost og renseklut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå