Gå til innhold

Noen flere her som føler seg 100% mislykket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 3.4.2018 den 9.10, Jolene skrev:

Ja, jeg er kraftig deprimert.

Er det to Jolene? Det var jo en Jolene som var inne på bryllupsforum og skulle bli fridd til, og så stusset jeg litt når hun skrev at hun levde lykkelig i et åpent forhold der hun og mannen var sammen med andre. Men dere er kanskje forskjellige personer?

Anonymkode: f67bd...4d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det to Jolene? Det var jo en Jolene som var inne på bryllupsforum og skulle bli fridd til, og så stusset jeg litt når hun skrev at hun levde lykkelig i et åpent forhold der hun og mannen var sammen med andre. Men dere er kanskje forskjellige personer?

Anonymkode: f67bd...4d4

Samme person.

Man kan være lykkelig i forhold, men slite psykisk også. Hva har forholdsformen min med spørsmålet å gjøre?

• Liker 1
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Totalt mislykket, på det meste. 

AnonymBruker
Skrevet

Også totalt mislykket.. Ingen utdannelse, ingen jobb, ingen helse, overvektig og med problemhud, få venner, og som regel jeg som må kontakte de, sjelden de kontakter meg, ingen interesse å spore hos det annet kjønn, eneste jeg får derfra er frekke kommentarer.. 

Anonymkode: 85438...d3c

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Når du sier du er X% mislykket, hva måler du deg ut i fra? Og dette "ut i fra", ser du hele speilbildet da?! Nei, du ser bare forsiden av veven, ikke baksiden!

Glemmer du "ekstremkvalitetene" (som du sikkert har en og to av?) Det koster nemlig, er min erfaring (/innbrent i minnet) Ville du ofret disse??

Uansett hvor man er, er det alltid noe/noen som (overfladisk sett) er bortenfor (eller på samme nivå).

Da blir kanskje ikke summen så verst likevel? Og X ikke så høy?!

Klem

:regn: :yvonne:

Skrevet

Jeg kjenner ikke det 100%, men en del.

Jeg har ikke fast jobb, med en grei utdanning. Jeg føler meg ikke attraktiv eller interessant, og jeg er mye alene. For å være pinlig ærlig så savner jeg litt oppmerksomhet. Det koster meg veldig mye å si det. Samtidig har jeg noen gode venner og familie, men jeg liker ikke å "plage" de med mine problemer.

Skrevet

hei til alle dere som er deprimerte og føler dere mislykket, kjedelig å lese at dere sliter såpass. Det er ikke noe moro og jeg kan kjenner meg igjen i noe av det som skrives her.

Men jeg har ett forslag, også til dere som ikke er typisk "frilufts" mennesker; ta dere en tur ut i skogen eller naturen, tenn dere ett bål og nyt roen og stillheten naturen kan by på. Stå opp tidlig, gå ut av teltet, og nyt morgensolen og fuglene som synger. Vi går inn i en fantastisk årstid nå, nemlig våren.

Nyt de små øyeblikkene og lev i nuet! Ikke tenk så mye på fortid og fremtid. Hvorfor tror dere en hund er så glad med sin eier? Den bryr seg ikke om økonomi osv osv, den lever i nuet og er glad for å være ute sammen med sin eier! Vi mennesker er nesten for smarte for vårt eget beste og jeg tror heller ikke dette samfunnet er helt sunt for alle heller. For mye stress, lydstøy osv.! Vi lever ett veldig "unaturlig" liv egentlig. Derfor, prøv en natt ute i skogen, jeg tror du kommer til å like det. Bare sørg for å ha varme og komfortable klær ;) 

• Liker 3
Skrevet
På 2.4.2018 den 14.46, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig mislykket, og utrolig sur på min mor for at hun ikke tok abort :( Kommer aldri til å bli gift og kommer sikkert til å dø av ensomhet. Det er mislykkethet, det. Ja jeg har kjøpt leilighet, har bra jobb og venner, men jeg er ensom likevel. 

Har blitt utsatt for ganske alvorlig mishandling av menn og tenker at jeg bare burde bli truffet av en buss eller noe så jeg slipper mer av denne depresjonen. Man blir deprimert når man har hørt hele livet at man ikke er bra nok, også skal man bli slått ned flere ganger attpåtil.

På en måte hjelper det å lese om at det er flere som føler seg mislykket. Man burde jo ikke ha det sånn. 

Anonymkode: dc672...019

Uff, du trenger psykolog , livet er verdt å leve. Du er jo bra nok, ! Du har bra jobb og venner, så helt mislykket er du ikke.

• 5 måneder senere...
Skrevet

jeg føler meg misslykket. Har alltid vært kronisk forsinket. Serisøt, blandt de jeg har omgås så har jeg alltid vært sist ute med det meste. Vel...det eneste jeg ikke har kommet til enda er det punktet der kroppen begynner å legge på seg slik som den liksom skal gjøre hos "voksne damer". Min stagnerte på tenåringsstadie, det er det eneste jeg er glad for ved meg..at jeg slipper å passe på inntaket, for jeg har alt for mye annet å tenke på.
Alle andre er snart ferdig med studier, er ferdige, eller har funnet ut hva de vil og skal begynne til neste år. Og jeg blir hun eldste som aldri kommer i gang. 
Har aldri hatt kjæreste, og vet ikke om jeg får. Det er mye som har blitt sagt opp gjennom tidene, som nærmest virker som en selvfølge, men jeg har erfart at disse "selvfølgene" ikke nødvendigvis skjer. 
Alt har egentlig blitt så kjedelig at jeg egentlig har blitt likegyldig til alt. ganske likegyldig i hvertfal, så det skal bli godt å få psykolog snart å få snakket med. 

Anonymkode: 142e2...091

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...