Gjest Valhalla Skrevet 17. februar 2005 #1 Skrevet 17. februar 2005 Jeg digger hotel cæsar, hvis du ikke liker serien så ikke bland deg i tråden. Scott er den absolutt beste hotel cæsar karakter noensinne,fulgt av Jens August og Sue Astrid. Med Scott har de tatt Jens August og ganget han opp et par ganger, jeg sitter å ler og smiler over hvor kynisk han er. Serien blir jo bare bedre og bedre, lurer på hvor lenge de vil holde på. Har du noen favoritter?
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #2 Skrevet 17. februar 2005 Hun der Vilde spiller som om hun leser rett fra boka Scott og Oskar er ganske bra skuespillere i serien
Gjest LoisLane Skrevet 18. februar 2005 #3 Skrevet 18. februar 2005 Scott er snacksy! Christian spiller bra, da.
LilleSol Skrevet 18. februar 2005 #4 Skrevet 18. februar 2005 Liker Scott jeg, eller det jeg har sett av han. Virker som en hehe tøff fyr.. Og litt kjekk er han og. :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #5 Skrevet 18. februar 2005 Jeg digger også Hotel Cæsar, og jeg kan være enig i at Scott (husker ikke hva han heter irl) er en veldig god skuespiller og at karakteren er vel gjennomført. Men jeg syns det er FOR overdrevet, og jeg irriterer meg grønn over han i hver episode. Liker ikke når folk er SÅ utspekulerte! Sue Astrid var nok mer min type - kald og ganske så kynisk hun også, men på en mer avslappa måte enn Scott. Ellers liker jeg de fleste karakterene i Cæsar, bortsett fra Vilde. Hun er ikke så veldig overbevisende... Synd at Albert er borte, han var "rosinen i pølsa" for min del - ved siden av Oscar! K
Gjest Valhalla Skrevet 18. februar 2005 #6 Skrevet 18. februar 2005 Hehe var det noen som så scenen hvor Jens August liksom skulle være strandet på en øde øy? Det må være Hotel Cæsars pinligste øyeblikk.
Gjest Aurélie Skrevet 18. februar 2005 #7 Skrevet 18. februar 2005 Hele Hotell Cæcar er jo bare et eneste dryyygt pinlig øyeblikk. Scott = Håvard Bakke er bare kvalm. Særlig i bar overkropp (ja, jeg så på igår ). Phøy.
Gjest LoisLane Skrevet 18. februar 2005 #8 Skrevet 18. februar 2005 Hehe var det noen som så scenen hvor Jens August liksom skulle være strandet på en øde øy? Det må være Hotel Cæsars pinligste øyeblikk. På andre plass kommer den dårlige flystyrten...
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #9 Skrevet 18. februar 2005 Hehe var det noen som så scenen hvor Jens August liksom skulle være strandet på en øde øy? Det må være Hotel Cæsars pinligste øyeblikk. Jah, det var rett og slett tragisk! Måtte le litt da, ja. Det hender det kommer noen sånne "perler"! K
hilli Skrevet 18. februar 2005 #10 Skrevet 18. februar 2005 Jeg syns at Scott blir litt i meste laget, men han er bedre enn Jens August. Min favoritt er og har alltid vært Juni. Det blikket hennes når hun blir sint er bare så utrolig bra!
Angelica Skrevet 18. februar 2005 #11 Skrevet 18. februar 2005 Er Jens August i live? Tror kanskje jeg har missa noe.. Uansett, mine favoritter i Cæsar er Benedikte, Oscar, Jens August, Sue Astrid og Julie. Julie kommer vel tilbake? Og så likte jeg også Charlotte og Victoria. Kverula skrev: Jeg digger også Hotel Cæsar, og jeg kan være enig i at Scott (husker ikke hva han heter irl) er en veldig god skuespiller og at karakteren er vel gjennomført. Men jeg syns det er FOR overdrevet, og jeg irriterer meg grønn over han i hver episode. Liker ikke når folk er SÅ utspekulerte! Sue Astrid var nok mer min type - kald og ganske så kynisk hun også, men på en mer avslappa måte enn Scott. Enig, er et eller annet som gjør at Scott ikke faller helt i smak hos meg heller.
Angelica Skrevet 18. februar 2005 #12 Skrevet 18. februar 2005 Oi sann, det var mitt innlegg nr. 3000. Nå ble jeg visst "Avhengig"!
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #13 Skrevet 18. februar 2005 Oi sann' date=' det var mitt innlegg nr. 3000. Nå ble jeg visst "Avhengig"! [/quote'] Det har vel ingenting med denne saken å gjøre.
Tjorven Skrevet 18. februar 2005 #14 Skrevet 18. februar 2005 Hehe var det noen som så scenen hvor Jens August liksom skulle være strandet på en øde øy? Det må være Hotel Cæsars pinligste øyeblikk. Veldig enig. Men det kom ikke overraskende da, helt fra beskjeden om at JA var død, visste vi jo at han hadde overlevd allikevel. det er sånn Cæsar-verderen er. For min del digger jeg Svein, han er bare så utrolig kul og rett frem. Ler meg skakk av han til tider!
Gjest tv-gjesten Skrevet 18. februar 2005 #15 Skrevet 18. februar 2005 Kim Kolstad (aka Jens August) har jo ca 2 ansiktsuttrykk, og blir sånn sett himla irriterende å se på i lengden, ikke noe tap at han har forsvunnet.. Derimot syns jeg hun som spiller Sue Astrid (å huske navn er ikke min ting) virket bra. Det samme med Oscar (dessuten er han søt;)) tv-gjesten
Tjorven Skrevet 18. februar 2005 #16 Skrevet 18. februar 2005 Derimot syns jeg hun som spiller Sue Astrid (å huske navn er ikke min ting) virket bra. Vanessa Borgli
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #18 Skrevet 18. februar 2005 Jeg syns at Scott blir litt i meste laget' date=' men han er bedre enn Jens August. Min favoritt er og har alltid vært Juni. Det blikket hennes når hun blir sint er bare så utrolig bra![/quote'] Juni (Anette Hoff) er kjempedyktig!! Hun er min favoritt også!!
nat26 Skrevet 18. februar 2005 #19 Skrevet 18. februar 2005 Scott spiller veldig bra han selv om jeg klarer å irritere meg over han i hver eneste episode
Gjest Melk Skrevet 18. februar 2005 #20 Skrevet 18. februar 2005 Scott = Pelle og Proffen, for de som ikke visste det. Jeg synes det er dumt at Albert forsvant. Ler meg ihjel av Svein og vaktmesteren, ler meg ihjel av alle de feile opplysningene de kommer med (dårlig research) mm. Men synes serien er ganske så underholdene. Hun som flyttet til Israel gikk meg på nervene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå