AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Jeg føler meg så prippen enkelte ganger. Men det er kafe jeg går på fordi de har god kaffe, og noen ganger kan det være godt med noe søtt. Men problemet her at til hver gang jeg prøver en kake så smaker den skikkelig helfabrikatet...eller hva en kaller det. Kunsitg rett og slett. Og jeg blir så irritert. Får egentlig bare lyst til å sette den tilbake og bare drikke kaffe og ikke betale for kaken. Men føler det blir litt slik"likte den ikke" drittunge opplegg. Anonymkode: 1f5a7...3f6
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 (endret) Slutt å bestill kake, og ja det er innafor å klage om maten ikke står til dine forventninger. Endret 24. mars 2018 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 Ta en sukkerbit til kaffen da. Anonymkode: 7aa3d...6bd 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 3 minutter siden, Catalina Culès skrev: Slutt å bestill kake, og ja det er innafor å klage om maten ikke står til dine forventninger. Hvorfor det????? Ikke si du er en av sunnhetshysterikerne? hva tror du? Det er snakk om kakestykke, ikke en hel kake Anonymkode: 1f5a7...3f6
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. mars 2018 #5 Skrevet 24. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det????? Ikke si du er en av sunnhetshysterikerne? hva tror du? Det er snakk om kakestykke, ikke en hel kake Anonymkode: 1f5a7...3f6 Neida, er ikke det. Men tenkte bare det var bedre å bestille noe annet, siden du ikke liker kakene du kjøper på cafe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå