AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Er i Tr for andre gang, og noe jeg legger merke til her er at servicen er helt grusomt dårlig. Du finner ikke treigere folk. De glemmer også alltid noe. bestillt en kaffenog kake f.eks, tar det 15 min så kommer kaffen, men kaken har de glemt. opplever også at de ikke er ærlige om ingredienser, i f.eks smoothier. Venninna mi har laktose intoleranse og bestilte en smoothie. Det stod ingenting på menyen om at denne inneholdt melk, men det gjorde den. Jeg har deirmot opplevd at det mangler ingredienser i drikkene mine 🙄 Du skal heller ikke være stresset når du skal ha en kaffe take away. Dor det første, smaker den gjerne vann, for det andre tar det hundre år før du får den OG betalt. De spør om du skal ha melk og man sier ja... da ordner de først selve kaffen. Mens mannen i kasse står og henger. Han skal altså vente med å ta betalt til ETTER han andre har ordnet sitt. Jeg spør rett ut om vi skal bli ferdige med betalingen... og det går jo bra det. Men hva er det med Tyrkia og sakte tempo? Anonymkode: d2b76...84d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Du får spørre dem, eller så finner du deg et annet reisemål Anonymkode: 5f1ef...54b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 Banning hjelper heller ikke Anonymkode: 5f1ef...54b 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 Kanskje fordi de er ekstreme på høflighet og du banner? Anonymkode: f3a0b...ad9 2
Veslefrikk Skrevet 24. mars 2018 #5 Skrevet 24. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje fordi de er ekstreme på høflighet og du banner? Anonymkode: f3a0b...ad9 Hvor har du det fra at ts banner?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #6 Skrevet 24. mars 2018 Tyrkia er stort, hvorfor mener du hele landet er dritt kun fordi du ikke er fornøyd etter å ha noen dårlige opplevelser i det jeg vil tro er billige turiststeder. Husk at DU er på BESØK i DERES land. Anonymkode: 7c8af...97e
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #7 Skrevet 24. mars 2018 Jeg har motsatt erfaring. Synes nesten de er så ivrige og vennlige at det blir litt slitsomt. Anonymkode: 86025...354
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #8 Skrevet 24. mars 2018 Jeg har vært i Tyrkia mange ganger, og har bare opplevd god service. Er det noe negativt er det vel heller at noen er så serviceinnstilt, at det blir litt for mye. Anonymkode: 6a2f0...040 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #9 Skrevet 24. mars 2018 3 timer siden, Veslefrikk skrev: Hvor har du det fra at ts banner? Står i overskriften Anonymkode: 5f1ef...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå