Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man lager en avtale om å treffes på kvelden , dagen før. Klokkeslett er avtalt, og jeg inngår ikke andre avtaler pga avtalen jeg allerede har. Men er personen jeg har avtale med tilgjengelig? Nei..

sender melding, men vedkommende er ikke til å rekke. Vi skulle egentlig møtes kl 6, nå er kl snart 9. 

Anonymkode: 558c6...622

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man lager en avtale om å treffes på kvelden , dagen før. Klokkeslett er avtalt, og jeg inngår ikke andre avtaler pga avtalen jeg allerede har. Men er personen jeg har avtale med tilgjengelig? Nei..

sender melding, men vedkommende er ikke til å rekke. Vi skulle egentlig møtes kl 6, nå er kl snart 9. 

Klokka er bare litt over halv åtte da. :fnise:

Anonymkode: efd0b...e65

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at det er kjedelig, ja... 

Anonymkode: fff12...88f

Skrevet (endret)

Kanskje noe har skjedd ? Hvis du er veldig dramatisk og hysterisk av deg så kan det også være en grunn til at noen ikke gidder å si ifra heller. Når noen blir urimelig opphetet og hysteriske for bagateller så ignorerer jeg de istedet. Da hjelper det ikke å svare eller å forklare fordi det blir bare en endeløs diskusjon som tar all energi. Noen mennesker tar ikke et nei. De skjønner ikke nei når man prøver å forklare at man har blitt syk og eller vært i en ulykke og det som er.

Men uansett så burde vedkommende ha sagt ifra til deg.

Endret av Skorstein
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Sånt er irriterende ja, ikke gid å vent lengre finn på noe.

Endret av Catalina Culès
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er likevel 1 1/2 time senere enn planlagt. Så skjønner TS er irritert. Man bør gi beskjed om man ikke kan møte. 

Anonymkode: 00b0a...081

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sommertiden begynner ikke før klokka 02.00 i natt, så klokka er ikke mer enn snart 20. Ogm 20 minutter. 

:rope:

Ellers er jeg enig med deg.

Anonymkode: 551fc...fa8

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert vært litt ivrig på å stille om til sommertid. :P Men uansett, irriterende med folk som bare dropper avtaler uten å gi lyd fra seg. 

Skrevet

Hvis ikke det har hendt noe spesielt så vedkommende ikke kan si ifra, så er det dårlig gjort. 

AnonymBruker
Skrevet

Lurer nesten . Vedkommende har ikke vært aktiv på 3 timer heller. Er det en ulykke så vil jeg vel finne ut av det. Fikk hn plutselig andre planer så forlanger jeg da faen meg at hn sier ifra!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...