Gå til innhold

Nå pushes det på for å selge menn en pille som kastrerer dem, som en "prevensjonspille"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

This 'Effective' Male Birth Control Essentially Castrates Men

The only way to equal the playing field in birth control, apparently, is to essentially create a pill that castrates men and lowers their testosterone.
https://www.dailywire.com/news/28600/effective-male-birth-control-essentially-castrates-paul-bois

De prøver å selge en pille som gjør mannen kastrert, som en prevensjonspille.

Bra eller dårlig?

Anonymkode: 1c3d1...e3d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ironically, this male birth control pill will have the same side-effect on men as female contraceptives have women: decreased libido. So, basically, couples will be having less sex as a result of contraceptives that supposedly promise guilt-free sex.

Så hos kvinner er det forventet at man skal gå på hormonprevensjon med denne bivirkning, men du lager en tråd som om at det er helt på trynet at menn får samme bivirkning? Guess what, ingen medisin er uten bivirkning. 

Anonymkode: 13ed1...ac2

Det er en selvfølge at kvinner skal tåle både det ene og det andre, men når det er snakk om at menn kanskje må tåle det samme så RASER HELE VERDEN DERES SAMMEN!! :cry3:

Anonymkode: 38242...fa7

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Men er dette virkelig forsvarlig? Hvis det har så mange skadelige virkninger kan det jo ikke være sunt?

Anonymkode: 74c5e...b50

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Dette hadde vært helt uaktuelt for meg. For lavt testosteron kan ha omfattende følger, herunder søvnmangel, muskelsvinn, vektøkning og følelsesmessig ustabilitet. Det er nok ikke noe jeg betaler for. 

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men er dette virkelig forsvarlig? Hvis det har så mange skadelige virkninger kan det jo ikke være sunt?

Tror du p-piller for kvinner er sunt?

• Liker 42
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

This 'Effective' Male Birth Control Essentially Castrates Men

The only way to equal the playing field in birth control, apparently, is to essentially create a pill that castrates men and lowers their testosterone.
https://www.dailywire.com/news/28600/effective-male-birth-control-essentially-castrates-paul-bois

De prøver å selge en pille som gjør mannen kastrert, som en prevensjonspille.

Bra eller dårlig?

Anonymkode: 1c3d1...e3d

Det er jo det som er hele meningen, at de skal bli ufruktbare mens de går på pillene. Dette har de snust på i mange år og det er under uttesting, det var jo kun 83 menn som hadde vært med på utprøvingen av disse.

At menn får mindre sexlyst på de? Det må jo bare være deilig for de; så kan kvinnene stå på badet og få orgasmer til telefonvenner.

Det er en laaaang vei før dette blir en realitet, tror jeg og tror heller aldri menn aksepterer kroppslige plager dette vil medføre.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo ikke annet enn bra! Og at ordet kastrert blandes inn er jo hinsides, blir som å hevde kvinner blir sterilisert av p piller det.
Flott hvis menn starter på mannlige p piller, så kan de slutte å sutre om kondombruk og vi kvinner kan slippe å presses til å utsette helsen vår og psyken vår for alvorlige bivirkninger som vi har gjort i alle år pga menn ikke vil tre på seg en kondom selv.

Anonymkode: 19633...59c

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Tror du p-piller for kvinner er sunt?

P-piller for kvinner er østrogenfremmende. Så kvinnene blir mer kvinner. Disse pillene gjør jo at mennene ikke får testosteronet de skal ha. Uten testosteron er en mann i praksis en kvinne. Kastrert er riktig uttrykk ja.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Overrasket skrev:

Dette hadde vært helt uaktuelt for meg. For lavt testoseron kan ha omfattende følger, herunder søvnmangel, muskelsvinn, vektøkning og følelsesmessig ustabilitet. Det er nok ikke noe jeg betaler for. 

Forventer du at kvinner skal bruke p piller?
Det er nemlig utviklet p piller for menn for mange år siden, men pga menn sa nei takk til bivirkningene kom den aldri i salg. Det ironiske er at p piller for kvinner har langt flere, og langt mer alvorlige bivirkninger men det virker ikke til å bry menn så mye, da skal man plutselig finne seg i bivirkningene så lenge det ikke går utover dem selv jah....

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

P-piller for kvinner er østrogenfremmende. Så kvinnene blir mer kvinner. Disse pillene gjør jo at mennene ikke får testosteronet de skal ha. Uten testosteron er en mann i praksis en kvinne. Kastrert er riktig uttrykk ja.

Her kan du lese om de 10 vanligste bivirkningene p-piller for kvinner har.

http://www.hormonfritt.no/10-vanligste-bivirkningene-av-p-piller/

Anonymkode: 6fefa...eb0

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

P piller for kvinner er også kreftfremkallende, øker sjansen for hjertesykdommer, blodpropp, hårtap, nedsatt sexlyst, psykiske problemer i så alvorlig grad at for 6 av 10 er livskvaliteten redusert pga det. 
Så , vet ikke jeg du. Eller jo det gjør jeg, men virker ikke som du vet så mye.

• Liker 28
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en selvfølge at kvinner skal tåle både det ene og det andre, men når det er snakk om at menn kanskje må tåle det samme så RASER HELE VERDEN DERES SAMMEN!! :cry3:

Når testosteronnivået raser, så raser hele livssituasjonen. Fysikk, overskudd, helse. Man blir lat og tjukk. Høyt blodtrykk, sukkersyke, høy kolestrol. Dette er såpass dramatisk at det er bedre å holde seg unna sex enn å spise slik medisin. Den gubben dama ble vill etter blir veldig fort uinteressant med slik kur.

Endret av I Grosny
  • Liker 5
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Forventer du at kvinner skal bruke p piller?

Ikke i det hele tatt. Faktisk foretrekker jeg kvinner som ikke går på p-pillen.

Men som du ser er ikke denne tråden en konkurranse om hvilken p-pille som er best eller verst, tråden omhandler egentlig bare p-piller for menn. Noe som ikke er aktuelt for meg. Dersom kvinner tar p-piller uten å ville det er det de kvinnene (eller mennene deres) du bør krangle med, ikke meg.

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet

Vesten sliter allerede å trenger flere etniske barn, vi trenger ikke utlendinger.

Anonymkode: 6bfcf...303

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Overrasket skrev:

Ikke i det hele tatt. Faktisk foretrekker jeg kvinner som ikke går på p-pillen.

Men som du ser er ikke denne tråden en konkurranse om hvilken p-pille som er best eller verst, tråden omhandler egentlig bare p-piller for menn. Noe som ikke er aktuelt for meg. Dersom kvinner tar p-piller uten å ville det er det de kvinnene (eller mennene deres) du bør krangle med, ikke meg.

Ok, så du er en av få som med glede bruker kondom hver gang da? Det er bra!

• Liker 2
Skrevet

Vesten sliter allerede å trenger flere etniske barn, vi trenger ikke utlendinger.

Anonymkode: 6bfcf...303

Er du her også?:) God Påske:)

• Liker 9
Gjest GiftMann38
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, så du er en av få som med glede bruker kondom hver gang da? Det er bra!

Det er faktisk noen som vil ha barn.

Jeg tror løsningen på dette er å oppfordre unge til å etablere seg langt tidligere med giftermål og familie. Av en eller annen syk grunn har vestlig kultur kommet dit at vi oppfordrer unge til å delta i en sex-karusell som unge. Jeg skulle oppriktig ønske at jeg aldri hadde deltatt i det tullet der.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, I Grosny skrev:

Når testosteronnivået raser, så raser hele livssituasjonen. Fysikk, overskudd, helse. Man blir lat og tjukk. Høyt blodtrykk, sukkersyke, høy kolestrol. Dette er såpass dramatisk at det er bedre å holde seg unna sex enn å spise slik medisin. Den gubben dama ble vill etter blir veldig fort uinteressant med slik kur.

Sånn er det jo for  kvinner også, med påvirket psyke og utvilking av psykiske diagnoser pga p piller raser livssituasjonen. Fysikk, overskudd, helse, ja kvinner kan faktisk dø av p  piller. Man blir fort sliten , og en av de vanligste bivirkningene er vektøkning. Blodtrykket påvirkes så sjansen for blodpropp øker drastisk. Det er egentlig såpass dramatisk for mange at det er bedreå holde seg unna sex enn å ta p piller, men da blir man tvunget og overtalt og blamet av kjæresten sin som legger skylden på kvinnen og ikke forstår at det er  p pillene og ikke skjønner hvor mye det påvirker kropp, psyke og seksuell lyst og nytelse, og får kvinnen til å føle seg enda mer crap og ha pliktsex med han istedet og ødelegge hennes assosiasjoner til sex og kjærlighet for evig fremtid.
Meeeen, så lenge det er kvinnen som opplever det så bryr du deg ikke noe om det? Merkelig hvordan motstanden for p piller er så stor blandt menn når det er snakk om å gjelde dem selv, men så lenge det gjelder kvinner så har de aldri brydd seg.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, GiftMann38 skrev:

Det er faktisk noen som vil ha barn.

Jeg tror løsningen på dette er å oppfordre unge til å etablere seg langt tidligere med giftermål og familie. Av en eller annen syk grunn har vestlig kultur kommet dit at vi oppfordrer unge til å delta i en sex-karusell som unge. Jeg skulle oppriktig ønske at jeg aldri hadde deltatt i det tullet der.

Klart det, men det er ikke alle som vil ha 19 barn, eller som har økonomisk eller fysisk kapasitet til det.
Man har like stor sjanse, om ikke større pga mer tilgang på sex, til å bli gravid om man gifter seg tidlig som sent.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...