Monalisa93 Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Jeg reiser til Mallorca snart og trenger tips til hva jeg bør oppleve der! Festing blir det ikke, men jeg ser på reisen som et eventyr! Alt fra yoga, kultur, historie,shopping, steder osv. ☺️
Sitronmelis Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Anbefaler å reise til Cala D'Or. Var der i fjor sommer, helt nydelige strender og vann😍😍 Kommer garantert til å reise tilbake dit 😍
Belima Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 Leste dette tidligere i dag. Synd jeg ikke visste dette da barnebarnet og jeg var der. https://blogg.ving.no/fem-ting-du-bor-gjore-pa-mallorca/
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 1 time siden, Monalisa93 skrev: Jeg reiser til Mallorca snart og trenger tips til hva jeg bør oppleve der! Festing blir det ikke, men jeg ser på reisen som et eventyr! Alt fra yoga, kultur, historie,shopping, steder osv. ☺️ Hvor skal du bo? En tur til gamlebyen i Palma er å anbefale. Anonymkode: 592fb...9b6
MorTil2 Skrevet 27. mars 2018 #5 Skrevet 27. mars 2018 Om du har mulighet til å ta turen til Puerto de Soller, så gjør det. Veldig koselig, autentisk by med en trikk som kjører igjennom (den går tur/retur Puerto de Soller og Soller). Hadde to ukers ferie der for et par år siden, og drømmer om å reise tilbake. Ser at denne også er nevnt i linken til Belima.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå