Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei! jeg har fullført yrkesfaglig utdanning. tok deretter påbygg til generell studiekompetanse i fjor. I år søker jeg for vernepleier på høgskolen men på samordna opptak så ligger bare vitnemålet fra yrkesfaglig og ikke den generelle studiekompetansen. skal jeg legge den inn selv eller er det ikke nødvendig? har prøvd å ringe de på karrière senteret uten å få noe svar så hadde  vært veldig takknemlig om noen kunne hjelpe meg :) 

Anonymkode: 722f3...d18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Scan vitnemålet og send det inn som vedlegg. :) Det måtte jeg gjøre. Vitnemålet fra påbygg lå ikke inne elektronisk.

Anonymkode: e8009...a50

AnonymBruker
Skrevet

Scan og send inn som vedlegg. Jeg ville også tatt kontakt med skolen der du tok påbygg og spurt hvorfor vitnemålet ikke ligger inne elektronisk, for det burde det gjøre

Anonymkode: 36d83...d5d

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg søkte via Samordna opptak i fjor tok jeg rett og slett et bilde av vitnemålet mitt og la ved søknaden. Det står på SO sine nettsider at de godtar fotografier som vedlegg. Hvis du ikke har tilgang til scanner, er det m.a.o. ikke noe krise. Men ta samtidig kontakt med skolen du tok studiekompetanse på, for slike ting skal jo være lagt inn. 

Anonymkode: 7574f...00c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...