Gå til innhold

Tips hvor reise alene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På jakt etter sol, vann og strand. Jeg skal reise alene. Jeg ønsker strand på stedet og gjerne badebåter til andre strender. Jeg ønsker nok av spisesteder og barer slik at det er litt liv. Party er ikke av interesse. Gjerne et sted som byr på litt vandring når jeg blir lei av strender. Også at det er mulighet for utflukt/tur til områder i nærheten. Innenfor Europa. Har tidligere vært i Kroatia, Spania og Hellas, men da har jeg ikke reist alene.

Anonymkode: 76972...0ca

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Da ville jeg dratt til Liguria i Italia (øst eller vest for Genoa). Cinque Terre er det åpenbare valget, men det MÅ ikke være akkurat i de fem landsbyene. Det er en drøss med nydelig kystbyer, strender, stier, togforbindelser, spisesteder osv. osv. osv. Hele verden drar til Cinque Terre, så det er veldig internasjonalt. Italienerne selv drar til de mindre kjente stedene, gjerne vest for Genoa.

Skrevet

Juan Le Pins på den franske riviera. Både private og offentlig fin strand, grei størrelse på sentrum med bra restauranter og like ved Antibes. Lett å ta tog/buss til Cannes, Nice eller Monaco. 

• Liker 1
Skrevet

Liker å reise alene til Berlin,

og Hamburg, fin hansaby :nordvesta:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...