AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 På jakt etter sol, vann og strand. Jeg skal reise alene. Jeg ønsker strand på stedet og gjerne badebåter til andre strender. Jeg ønsker nok av spisesteder og barer slik at det er litt liv. Party er ikke av interesse. Gjerne et sted som byr på litt vandring når jeg blir lei av strender. Også at det er mulighet for utflukt/tur til områder i nærheten. Innenfor Europa. Har tidligere vært i Kroatia, Spania og Hellas, men da har jeg ikke reist alene. Anonymkode: 76972...0ca
Gjest Overrasket Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Da ville jeg dratt til Liguria i Italia (øst eller vest for Genoa). Cinque Terre er det åpenbare valget, men det MÅ ikke være akkurat i de fem landsbyene. Det er en drøss med nydelig kystbyer, strender, stier, togforbindelser, spisesteder osv. osv. osv. Hele verden drar til Cinque Terre, så det er veldig internasjonalt. Italienerne selv drar til de mindre kjente stedene, gjerne vest for Genoa.
*Vilje* Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 Juan Le Pins på den franske riviera. Både private og offentlig fin strand, grei størrelse på sentrum med bra restauranter og like ved Antibes. Lett å ta tog/buss til Cannes, Nice eller Monaco. 1
puppi Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 Liker å reise alene til Berlin, og Hamburg, fin hansaby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå