Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #1 Skrevet 17. februar 2005 I dag ringte det en jente på tlf min. Hun presenterte seg og spurte om jeg kjente "Ole". Ja sa, jeg det er jo kjæresten min. Hun: "Jeg er også kjæresten hans, vi har vært sammen i 3uker". Hun fortalte meg masse ting som gjør at jeg vet at hun snakker sant. Hva gjør jeg nå? Jeg er verken lei meg eller sint. orker ikke snakke med han. Jeg ser ned på han... Han vet at jeg vet... han ringer hele tiden på tlf min, men jeg har ikke tatt den. Hva har dere andre gjort når deres kjæreste/mann har vært utro? Jeg klarer ikke å ta et standpunkt nå om jeg skal avslutte forholdet eller ikke, hodet mitt er helt tåkete nå...
Gjest Moonshadow Skrevet 17. februar 2005 #2 Skrevet 17. februar 2005 Hadde aldri klart å tilgi. Hadde dumpa han dønn.
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2005 #3 Skrevet 17. februar 2005 Hun: "Jeg er også kjæresten hans, vi har vært sammen i 3uker". Hvis det stemmer, så er det jo ikke akkurat snakk om noe engangstilfelle eller typisk "fylla har skylda"-greie. Jeg hadde snakket med ham,...og ganske sikkert endt opp med å dumpe ham.
Happycat Skrevet 17. februar 2005 #4 Skrevet 17. februar 2005 Har ikke så mye å komme med, men skjønner godt at hodet ditt er tåkete nå. Du vil nok, når du kommer over det verste sjokket, oppdage at fornuften tar over. Jeg ville aldri tilgitt om min samboer var utro. Men mange momenter med i bildet som må vurderes og bearbeides. Mitt råd er å gi fyren et spark i ræva. Men gi han en sjans til å fortelle hans verson før du gjør det.. Vil bare gi deg en klem til slutt.. :trøste: Mvh
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #5 Skrevet 18. februar 2005 Jeg kunne aldri tilgitt et forhold bak min rygg. Jeg hadde ikke engang vurdert det. Hadde det vært en engangs-greie hadde det blitt tatt opp til vurdering, men en kjæreste nr 2 ? No way!
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #6 Skrevet 18. februar 2005 Du må la det første sjokket få legge seg og så snakke ut med han for å høre hans versjon av saken. Litt avhengig av hva han sier, får du vurdere hva du vil videre. Det er mulig at han vil ut av forholdet deres....... Hvis han vil prøve å ordne ting med deg, må du prøve å tilgi han og prøve mer eller gjøre det slutt. Da dette skjedde meg, valgte typen min hun andre, så da "slapp" jeg å ta en avgjørelse......... Lykke til.
Uni Skrevet 18. februar 2005 #7 Skrevet 18. februar 2005 Etter 3 ukers utroskap hadde jeg kasta ham rett på dør, det finnes ikke uskyldighet etter så lang tid. Tydeligvis så ville han enten vurdere å bytte deg ut med henne, eller være sammen begge samtidig. Dessuten er det to muligheten for hvorfor han holdt tett om det: Det ene ville være at han ikke er fornøyd med forholdet deres og av en eller annen grunn ikke vil prate med deg om det, mens det andre er at han er typen som liker å være utro. Det første ville vært veldig dårlig av ham, og det andre ville vært totalt uakseptabelt. Kast ham på dør
Basementart Skrevet 18. februar 2005 #8 Skrevet 18. februar 2005 Er enig med Uni her.. Hadde aldri klart å tilgi det uansett... 3 uker er forholdsvis lenge og det viser at du så absolutt ikke kan stole på ham. Få ham ut av livet ditt, du fortjener bedre.. Mye bedre..
nyibyen Skrevet 18. februar 2005 #9 Skrevet 18. februar 2005 Den eneste grunnen til at du skal snakke med ham om dette, og ikke bare dra din vei, er i tilfelle hun dama er sykelig sjalu på deg og vil gjøre alt for å ødelegge mellom dere. Makan til frekkhet av den der typen din (forhåpentligvis exen), altså... :evil:
Annie Skrevet 18. februar 2005 #10 Skrevet 18. februar 2005 Jeg hadde samlet sammen alt jeg hadde som var hans og avertert det på QXL. Skulle han ha det tilbake så fikk han kjøpe det! Kvitt deg med han!
cindypus Skrevet 18. februar 2005 #11 Skrevet 18. februar 2005 Er det ikke en sånn telefon "alle" frykter å få... :-( Jeg er enig med de andre, kvitt deg med drittsekken! La han gjerne få fortelle sin side av saken, men hvis han ikke har en VELDIG god forklaring er han ikke noe å samle på! Sånne menn blir aldri bedre og du kan jo aldri stole på han igjen... Vet hvordan du har det, har opplevd utroskap også og det er jævlig når det står på, men når du er over det verste er det deilig å tenke på at du er kvitt drittsekken! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå