Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvor mye det er snakk om og hvor lenge? noen med erfaring?

Anonymkode: e04d5...e75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg aner ikke, men tror ikke det skal være like mye og like lenge som mens i hvertfall :-) 

Skrevet

forresten så fikk jeg dette selv av og til rett før eggløsning, men da var det snakk om en liten rød stripe i eggløsningsslimet og kun en gang :) vet ikke om det er eggløsningsblødning da

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke mye. Det er sporblødning. Hovedregelen er at man skal oppsøke lege med gjentatte mellomblødninger. 

Anonymkode: 37669...c48

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mye. Det er sporblødning. Hovedregelen er at man skal oppsøke lege med gjentatte mellomblødninger. 

Anonymkode: 37669...c48

hvor lenge er det sporblødning da? har fått mens 1,5 uke for tidlig.. skulle liksom ha eggløsning for noen dager siden.. men i stedenfor begynte jeg å blø. har blødd i 4 dager nå, nesten like mye som mens.. har ikke el tester her så får ikke testet for el :fnise: har bestilt i posten men de kommer vel ikke før på mandag! tenker det kanskje kan være eggløsningsblødning og ikke mens!

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

hvor lenge er det sporblødning da? har fått mens 1,5 uke for tidlig.. skulle liksom ha eggløsning for noen dager siden.. men i stedenfor begynte jeg å blø. har blødd i 4 dager nå, nesten like mye som mens.. har ikke el tester her så får ikke testet for el :fnise: har bestilt i posten men de kommer vel ikke før på mandag! tenker det kanskje kan være eggløsningsblødning og ikke mens!

Høres ut som mensen kom tidlig. Ikke vanlig å blø ved el. I så fall er det snakk om sporblødning. Lykke til:)

Anonymkode: 3e8fa...a2f

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som mensen kom tidlig. Ikke vanlig å blø ved el. I så fall er det snakk om sporblødning. Lykke til:)

Anonymkode: 3e8fa...a2f

Ok, da satser jeg på at el kommer senere :) tusen takk for hjelp :) 

AnonymBruker
Skrevet

Opplever du ofte slike mellomblødninger bør du oppsøke lege. Er det kun denne gangen er det sikkert sykluskluss. 

Anonymkode: 2e1ea...ca9

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplever du ofte slike mellomblødninger bør du oppsøke lege. Er det kun denne gangen er det sikkert sykluskluss. 

Anonymkode: 2e1ea...ca9

Har det max 2 ganger i året ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...