AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Hei. Hvor finner en egentlig returslippen på Zalando.no? Ønsker å returnere noen varer. Har prøvd å lett, men jeg finner den ikke. Setter pris på svar her :). Anonymkode: b2f36...d19
Frostrose Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Du må gå inn på "min side " og velge "returnere varer ". 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Hvor finner en egentlig returslippen på Zalando.no? Ønsker å returnere noen varer. Har prøvd å lett, men jeg finner den ikke. Setter pris på svar her :). Anonymkode: b2f36...d19 Du finner den ikke før Zalando har akseptert din retur og sender returlappen på mail til deg. Da finner du returlappen i innboksen din på mailen din. Anonymkode: 84c2a...7a9
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 Zalando gjør seg vanskelige, de ønsker jo ikke at du skal returnere, så du må jobbe hardt for å returnere. printe ut egen returslipp på sidene og fylle ut skjema, teipe den på pakken og sende tilbake... Anonymkode: 75fd0...ba0 2
Gjest chisandra Skrevet 24. mars 2018 #5 Skrevet 24. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Zalando gjør seg vanskelige, de ønsker jo ikke at du skal returnere, så du må jobbe hardt for å returnere. printe ut egen returslipp på sidene og fylle ut skjema, teipe den på pakken og sende tilbake... Anonymkode: 75fd0...ba0 Er så enig. Liker Zalando, men synes returordningen deres er helt tragisk, så jeg vegrer meg litt for å bestille derfra. Jegspurte om dette med tungvint retur for et års tid siden, men fikk bare til svar at de jobbet med saken - og at jeg hadde 100 dager på meg 😏
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #6 Skrevet 24. mars 2018 Jeg er fornøyd, synes det er enkelt. Så er jeg både sløv og treig, så veldig glad for at jeg har 100 dager på meg. Anonymkode: 7b9b4...9e3 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #7 Skrevet 24. mars 2018 Synes det er greit jeg, man kan også få tilsendt returslipp i posten. Men på registrere returen på nett først. Anonymkode: 4b1e4...2b8 1
Unika Skrevet 24. mars 2018 #8 Skrevet 24. mars 2018 Veldig enkelt! Få den tilsendt i posten, smækk den på pakka og lever. Ikke verre :-) 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #9 Skrevet 24. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er greit jeg, man kan også få tilsendt returslipp i posten. Men på registrere returen på nett først. Anonymkode: 4b1e4...2b8 Det kunne også været gjort som andre steder, men returlapp inni pakken. Så mye enklere. Anonymkode: aa6cd...b6a 1
Frostrose Skrevet 24. mars 2018 #10 Skrevet 24. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du finner den ikke før Zalando har akseptert din retur og sender returlappen på mail til deg. Da finner du returlappen i innboksen din på mailen din. Anonymkode: 84c2a...7a9 Dette stemmer ikke. Du får den opp på skjermen med én gang du har lagt den inn. Bare å skrive den ut. Sjeldent jeg har vært borti enklere returer. Når man legger det inn slik får man bilfer med alle produktene hvor man krysser av for hva man returnerer. Mye enklere enn å leite etter navn/produktnummer. Det er en av grunnene til at jeg nesten kun handler der. Gratis frakt og retur. Aldri noe tull. Pengene er raskt på konto.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #11 Skrevet 24. mars 2018 Og nå sist hvor jeg returnerte, så fikk jeg pengene på konto før de hadde fått varen tilbake. Bare noen få dager etter jeg hadde meldt returen på nettsiden deres. Anonymkode: 7b9b4...9e3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #12 Skrevet 24. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kunne også været gjort som andre steder, men returlapp inni pakken. Så mye enklere. Anonymkode: aa6cd...b6a De tenker på miljøet, vet du, og sparer papir. Anonymkode: 1d796...102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå