AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Har fått diagnosen. Andre som har det? Hvordan takle det i hverdagen? Anonymkode: 1f155...a03
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Har en del trekk fra denne personlighetsforstyrrelsen (oppfyller 4 kriterium men det ene kriteriumet oppfyller jeg bare sånn halveis. Dog tror jeg nok at jeg hadde fått diagnosen hvis jeg hadde blitt utredet på nytt da jeg på denne tiden hadde svært lite selvinnsikt. Orker ikke å gjøre noe med det da jeg har en annen pf-diagnose og vil ikke ha flere). Stoler ikke på noen, tror konstant at alle skal utnytte meg hvis jeg viser meg som sårbar etc. Dette fører til at jeg ikke er helt ærlig med noen, og jeg fremstår ofte som kald. Tror ofte at folk lyver eller narrer meg hvis de forteller meg noe, og spesielt hvis de viser interesse for meg. Ingen rundt meg vet at jeg ikke stoler på dem, fordi jeg lyver. Anonymkode: 1c047...647
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 (endret) Det virker som en grusom personlighetsforstyrrelse. Uff, sender dere bare en klem Endret 1. desember 2018 av Jegskulleønskeat
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har fått diagnosen. Andre som har det? Hvordan takle det i hverdagen? Anonymkode: 1f155...a03 Bare å begynne å lese blogger, så ser du det Anonymkode: 4c506...27b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #5 Skrevet 24. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare å begynne å lese blogger, så ser du det Anonymkode: 4c506...27b Hva mener du med det? Anonymkode: 1f155...a03
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #6 Skrevet 24. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har en del trekk fra denne personlighetsforstyrrelsen (oppfyller 4 kriterium men det ene kriteriumet oppfyller jeg bare sånn halveis. Dog tror jeg nok at jeg hadde fått diagnosen hvis jeg hadde blitt utredet på nytt da jeg på denne tiden hadde svært lite selvinnsikt. Orker ikke å gjøre noe med det da jeg har en annen pf-diagnose og vil ikke ha flere). Stoler ikke på noen, tror konstant at alle skal utnytte meg hvis jeg viser meg som sårbar etc. Dette fører til at jeg ikke er helt ærlig med noen, og jeg fremstår ofte som kald. Tror ofte at folk lyver eller narrer meg hvis de forteller meg noe, og spesielt hvis de viser interesse for meg. Ingen rundt meg vet at jeg ikke stoler på dem, fordi jeg lyver. Anonymkode: 1c047...647 Det der var som å lese om meg selv Anonymkode: 1f155...a03
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #7 Skrevet 24. mars 2018 Medisiner og slutte å røyke hasj hjalp meg , selvom det tok et par år . Venner man kan stole på også, og snakke åpent om paranoiaen sin. Jeg stolte ikke engang på de nærmeste, men skjønte jo at tankene mine overdrev når bestevenninda mi gråt av fortvilelse fordi jeg anklagde hun for de merkeligste konspirasjoner om at hun var med i et spill mot meg, når hun faktisk bare ville mitt beste. Hun hjalp meg også å tolke andre mennesker og situasjoner og det var godt å ha noen til å rasjonalisere tankene mine som jeg kunne fortelle dem høyt til. Anonymkode: 32be5...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå