Gå til innhold

Frakt av kommode via Finn småjobb. Hva er vanlig prosedyre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er student i Oslo og har kjøpt en kommode via en selger på finn.no. Jeg har ikke bil selv, og la derfor ut en småjobb på finn for å få hjelp til transport. Har nå fått tak i sjåfør, men lurer litt på hva som er vanlige prosedyrer for dette, da jeg aldri har gjort dette før. Jeg hjelper selvfølgelig sjåføren med å få kommoden opp når han ankommer min adresse, men er det vanlig at en også drar dit kommoden skal hentes ( i mitt tilfelle når jeg ikke bor på den adressen) og dermed sitter på med sjåføren bort til egen adresse? Jeg regner ikke med at sjåføren klarer å løfte kommoden helt på egenhånd, men samtidig kan jeg ikke kreve at hun jeg har kjøpt kommoden av kommer til å hjelpe sjåføren med å få kommoden over i bilen. 

Anonymkode: f93d1...a82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er student i Oslo og har kjøpt en kommode via en selger på finn.no. Jeg har ikke bil selv, og la derfor ut en småjobb på finn for å få hjelp til transport. Har nå fått tak i sjåfør, men lurer litt på hva som er vanlige prosedyrer for dette, da jeg aldri har gjort dette før. Jeg hjelper selvfølgelig sjåføren med å få kommoden opp når han ankommer min adresse, men er det vanlig at en også drar dit kommoden skal hentes ( i mitt tilfelle når jeg ikke bor på den adressen) og dermed sitter på med sjåføren bort til egen adresse? Jeg regner ikke med at sjåføren klarer å løfte kommoden helt på egenhånd, men samtidig kan jeg ikke kreve at hun jeg har kjøpt kommoden av kommer til å hjelpe sjåføren med å få kommoden over i bilen. 

Anonymkode: f93d1...a82

Det vanlige er at man snakker med den andre og gjør en avtale om hvordan prosedyrene skal løses. Kommunikasjon er nøkkelen til løsning. 

Ville detnikke bli samme prisen å bruke en taxi?.

Anonymkode: 642cf...ee3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...