AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Del Skrevet 24. mars 2018 Hei :-) har lyst å utforske litt med mannen, og har diverse vibratorer jeg kunne tenke meg å prøve på mannen, for å gi overraskelsesmoment under BJ. Men aner jo ikke hvor eller hvordan. Noen som kan gi meg noen tips? Anonymkode: 07280...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Del Skrevet 24. mars 2018 Sorry, vi menn har ikke noe hull å bruke vibrator på. Du får enten finne deg en dame eller la være. Anonymkode: 176dc...bb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #3 Del Skrevet 24. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry, vi menn har ikke noe hull å bruke vibrator på. Du får enten finne deg en dame eller la være. Anonymkode: 176dc...bb8 Dere menn har faktisk g punkt i rumpa, så det er jo et perfekt hull å bruke vibrator på! Ellers så vet jeg at mange menn syntes det er deillig med vibrator trykkende på mellomkjøttet rett bak ballene, og på ballene og penishodet Egentlig bare fantasien som kan stoppe deg. Bruk den på nipplene til mannen også, men spør gjerne før du drar den opp, og si at du har lyst til å teste vibrator på forskjellige erogene soner på han. Vil ta sexlivet til nye høydare, det kan jeg trygt si! Anonymkode: eb97b...67f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #4 Del Skrevet 24. mars 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei :-) har lyst å utforske litt med mannen, og har diverse vibratorer jeg kunne tenke meg å prøve på mannen, for å gi overraskelsesmoment under BJ. Men aner jo ikke hvor eller hvordan. Noen som kan gi meg noen tips? Anonymkode: 07280...ea0 Hei:) jeg er gutt og har fått vibrator i rumpa av dama flere ganger. Jeg holder nesten på å dø. Det er så innmari deilig å får så sinnsyke orgasmer av det. Liker også vibrering mot penishodet samtidig. Stønner så intenst når det går for meg da Sitat Anonymkode: 4d97a...274 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 24. mars 2018 #5 Del Skrevet 24. mars 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Sorry, vi menn har ikke noe hull å bruke vibrator på. Du får enten finne deg en dame eller la være. Anonymkode: 176dc...bb8 Du får holde deg til pliktsexen å misjonærstillinga så får vi andre nyte alt det andre gode sex kan by på hvis man er litt mere åpen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #6 Del Skrevet 24. mars 2018 Jeg har en magic-wand jeg bruker selv, på "nedsiden" av penishodet. Det er nesten bedre enn sex! Anonymkode: b9e30...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå