AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Hei! Må man ikke jobbe turnus for å utløse F3 dager? Eller får man det selv om man jobber kun dagvakter mandag-fredag? Anonymkode: 0f021...66e
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 F3 utløses når du jobber røde dager, så om du feks jobber skjærtorsdag så har du rett på en F3 dag, de skal fortrinnsvis tas neste påfølgende neste dag selv om ikke det er en regel. Jobber du bare man-fre og ingen helligdager får du ikke F3 dager. Anonymkode: c5d92...a80 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 Jobber man kun dag så har man som regel fri røde dager. F3 slår ut hvis man jobber mer enn halvparten av de røde dagene, man kan gjennomdnittsberegnet for påske/mai Anonymkode: 50bdc...301
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 Påfølgende røde dag mener jeg såklart! Anonymkode: c5d92...a80
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #5 Skrevet 24. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: F3 utløses når du jobber røde dager, så om du feks jobber skjærtorsdag så har du rett på en F3 dag, de skal fortrinnsvis tas neste påfølgende neste dag selv om ikke det er en regel. Jobber du bare man-fre og ingen helligdager får du ikke F3 dager. Anonymkode: c5d92...a80 Holder ikke å jobbe 1 helligdag. Man må jobbe mer enn halvparten av de røde dagene for å få en F3 dag. Jobber skjærtorsdag og langfredag, har fri søndag og 2påskedag. Ergo er jeg ikke F3 i påsken i år. Anonymkode: 50bdc...301 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #6 Skrevet 24. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Må man ikke jobbe turnus for å utløse F3 dager? Eller får man det selv om man jobber kun dagvakter mandag-fredag? Anonymkode: 0f021...66e Jo, man må jobbe turnus for å få F3. Anonymkode: dac69...7df
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #7 Skrevet 24. mars 2018 Takk for svar, var det jeg trodde. Har en leder her jeg jobber som har sett seg opp med F3 dager hele påsken, noe som var litt merkelig. Hun jobber ikke en eneste rød dag, noen gang. Kun dag, svarte dager. Likevel har hun laget seg F3 en hel uke i påsken? Hun har satt opp F3 på både røde og svarte dager. Syns det var veldig rart Anonymkode: 0f021...66e
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #8 Skrevet 24. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, var det jeg trodde. Har en leder her jeg jobber som har sett seg opp med F3 dager hele påsken, noe som var litt merkelig. Hun jobber ikke en eneste rød dag, noen gang. Kun dag, svarte dager. Likevel har hun laget seg F3 en hel uke i påsken? Hun har satt opp F3 på både røde og svarte dager. Syns det var veldig rart Anonymkode: 0f021...66e Det er jo helt feil. Så istedetfor å ta ut avspasering eller ferie på de svarte dagene tar hun ut F3. Utspekulert og ikke lovlig. Anonymkode: dac69...7df 3
Doge Skrevet 25. mars 2018 #9 Skrevet 25. mars 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, var det jeg trodde. Har en leder her jeg jobber som har sett seg opp med F3 dager hele påsken, noe som var litt merkelig. Hun jobber ikke en eneste rød dag, noen gang. Kun dag, svarte dager. Likevel har hun laget seg F3 en hel uke i påsken? Hun har satt opp F3 på både røde og svarte dager. Syns det var veldig rart Anonymkode: 0f021...66e Overhodet ikke lov 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå