Gå til innhold

Hva skal du gjøre i påsken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dine planer for påsken, og selv om påsken strengt tatt ikke er før skjærtorsdag, mener jeg fra og med i dag til 2.påskedag. 

Har du ferie, eller skal du jobbe? Skal du bort? Gå på ski, lese bøker, drikke Solo, dra til Thailand? Ha sex, krangle, utholde svigermonster? Spise god mat, spise sjokolade? 

Anonymkode: 5fdf5...f04

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er sykemeldt pga bekkenløsning, så det blir en rolig påske hjemme. Samboeren har heldigvis fri hele påsken (10 dager), så det blir godt å ha litt fri sammen før babyen kommer. Han har jobbet litt overtid også i det siste, så vi skal egentlig bare ha kvalitetstid sammen nå. 

Vurderer å kanskje kjøpe meg en god krimbok (noen som har en å anbefale?). Og så skal jeg kose meg med strikketøy og litt snop :) 

Anonymkode: 920c5...4e7

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Skal kose meg med venner i Barcelona :) Skal også en tur til Sevilla, for å se Sevilla-Barcelona på påskeaften.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dine planer for påsken, og selv om påsken strengt tatt ikke er før skjærtorsdag, mener jeg fra og med i dag til 2.påskedag. 

Har du ferie, eller skal du jobbe? Skal du bort? Gå på ski, lese bøker, drikke Solo, dra til Thailand? Ha sex, krangle, utholde svigermonster? Spise god mat, spise sjokolade? 

Jeg skal spy og tenke på at jeg kanskje ikke har så mye å leve for, i et akutt øyeblikk av dyp depresjon 

Anonymkode: 79ff4...ed0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal til England i 8 dager. Det blir digg :)

Anonymkode: 1d934...987

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skal spy og tenke på at jeg kanskje ikke har så mye å leve for, i et akutt øyeblikk av dyp depresjon 

Hvis ikke, skal jeg spise god mat og hygge meg i godt lag. Det er enten eller.

Takket være foreldre i barnehagen som har sendt spysyke unger i barnehagen uken før påske.

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w:bond:

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Skal jobbe i påsken, i byen jeg studerer i. Kjenner at det er helt greit :) 

Anonymkode: 20083...3ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hytta med familien :) 
Hvor vi gjør ingenting, spiller kortspill og brettspill og spiser god mat. Har ikke TV en gang! Og mobildata flyr ut vinduet, så må prøve å begrense bruken også. Så det betyr, må snakke med familien for underholdning.:bond:

Haha, hvor lenge skal dere være der? 

Jeg skal det samme, men bare fra søndag til onsdag da. Kunne både tenke meg lengre, men samtidig kan jeg tenke meg det blir akkurat passe så jeg ikke blir irritert. Hva er det med familie som gjør at det å gå oppå den bringer fram det infantile, aggressive barnet i meg? :P Broren min skal ikke engang være med, så det blir bare meg og mine foreldre. :bond: 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ikke, skal jeg spise god mat og hygge meg i godt lag. Det er enten eller.

Takket være foreldre i barnehagen som har sendt spysyke unger i barnehagen uken før påske.

Haha, den er lei! Men påsken er jo 10 dager, så kan godt være du får gjort litt av begge deler. En spysjuke varer jo ikke i 10 dager heldigvis! Velger du å tenke at du ikke har så mye å leve for eller er du kjent med at det er det som pleier å skje når du får spysjuka? Okei, dette er sært, men jeg følte her i et øyeblikk at det ikke høres så verst ut! :fnise: Det feiler meg noe, som nærmest misunner deg ditt øyeblikk av dyp depresjon og filosofering av livets meningsløshet sammen med spysjuka. Jeg tror det har noe med at jeg ser for meg at du deretter kan gamle innpå og praktisk talt KJENNE kreftene komme tilbake i kroppen! :P God bedring?

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 24.3.2018 den 14.04):

Haha, hvor lenge skal dere være der? 

Jeg skal det samme, men bare fra søndag til onsdag da. Kunne både tenke meg lengre, men samtidig kan jeg tenke meg det blir akkurat passe så jeg ikke blir irritert. Hva er det med familie som gjør at det å gå oppå den bringer fram det infantile, aggressive barnet i meg? :P Broren min skal ikke engang være med, så det blir bare meg og mine foreldre. :bond: 

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Vi drar i kveld og blir til 4.April.. Tviler på at jeg klarer å holde ut så lenge.
Vi blir alt for mange i år, 8 stk + dyr (hunder, katter og en kanin). Jeg kan dra hjem tidligere om jeg vil, og det tror jeg nok at jeg gjør. Vi kommer nok hjemme sinte og i dårlig humør, siden vi går oppå hverandre hele dagen. 

Jo mer jeg tenker på det, jo mer angrer jeg på at jeg sa ja til å bli med. :fnise:

Haha! :fnise: 

Fordelen med at dere blir flere er vel også at dere kan sirkulere litt på hvem dere snakker med? Jeg pleier å synes det er bedre når det er flere for greit nok at det oppleves som flere som "maser", så er det samtidig mulig å trekke seg unna i en krok for seg selv med en bok, uten at man føler at man må engasjere de andre i prat og aktivitet. På en måte. Prøv å kose deg de dagene du er der, og så kanskje du kan tenke at med en gang det begynner å bli bare dritt så bare drar du hjem? :)

Og så kan du kanskje ta med kryssord eller sudoku og noen bøker for å få være for deg selv innimellom? 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 24.3.2018 den 14.21):

Haha! :fnise: 

Fordelen med at dere blir flere er vel også at dere kan sirkulere litt på hvem dere snakker med? Jeg pleier å synes det er bedre når det er flere for greit nok at det oppleves som flere som "maser", så er det samtidig mulig å trekke seg unna i en krok for seg selv med en bok, uten at man føler at man må engasjere de andre i prat og aktivitet. På en måte. Prøv å kose deg de dagene du er der, og så kanskje du kan tenke at med en gang det begynner å bli bare dritt så bare drar du hjem? :)

Og så kan du kanskje ta med kryssord eller sudoku og noen bøker for å få være for deg selv innimellom? 

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Trysil! 🎉😀❄️🍻⛷🎿

Anonymkode: 79149...eb7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snart skal jeg skrive masse om hvor jeg skal i påsken, og hvem jeg skal til slik, og når alt dette er sånn at alle ser det... vent litt... :edie:

Anonymkode: 3c891...195

AnonymBruker
Skrevet

Skal på hytta med familien..🐣 For øyeblikket ønsker jeg meg alenetid på ei strand i sydligere strøk.

Anonymkode: cd431...9b4

Skrevet
6 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hytta med familien :) 
Hvor vi gjør ingenting, spiller kortspill og brettspill og spiser god mat. Har ikke TV en gang! Og mobildata flyr ut vinduet, så må prøve å begrense bruken også. Så det betyr, må snakke med familien for underholdning.:bond:

Ser koselig og avslappende ut for min del :)

Skal selv møte familien og vi skal nok finne på noe. Som å gå lange skiturer håper jeg.

Skrevet

Skal bare være hjemme og å se ut i lufta. Prøve å bare komme meg gjennom påsken på ett vis.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal være alene med kattene. 😻 og håper ingen invitere meg på påskemiddag siden jeg da må lage min egen mat og ta med 🙄 ( er veg)

Anonymkode: 19472...2f5

Skrevet

Skal være litt hjemme, litt på besøk og en harrytur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...