AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Har hatt en fwb i rundt ett år nå. En kjempegod venn som det i tillegg har vært fint å ha sex med. Vi er en bra match og sexen er fantastisk. Men alder og livssituasjon gjør at det har vært utelukket med noe ordentlig forhold og bli forelsket. For noen uker siden sa han at han ble spurt om en date, en jente han møtte tilfeldig. Jeg ble satt ut av min egen reaksjon, som var misunnelse, sorg og sinne. Den kjipe følelsen av å bli dumpa. Var ikke forberedt på det, for ting har liksom vært så avklart mellom oss. Forvirret over hans tvetydige signaler. For vi hadde fine kvelder sammen etterpå, med sex. Men han dater denne jenta likevel. Han er ikke forelsket i henne, har ikke noen sommerfugler eller hjergebank (sier han), men han liker henne og vil se hva som skjer. Har møtt henne to kanskje tre ganger over en måneds tid. Nå sist da vi møttes så endte det også i seng, etter masse prat, litt tårer og forsikringer om hvor glad han er i meg og hvor mye jeg betyr for ham. Det er så mye mellom oss som ingen av oss får til å se bort ifra. Å late som det ikke er der for å bare være venner virker ikke. Jeg innser at jeg vil vi skal prøve å være kjærester. Fordi vi har noe bra sammen som vi ikke virker ferdige med. Jeg er ikke ferdig iallefall. Og jeg klarer ikke være bare venner. Da undertrykker jeg meg selv, og det vet jeg er en dårlig deal for meg. Men er i tvil om jeg burde fortelle ham det eller ikke? Det fremstår kanskje desperat og teit, men samtidig vil jeg ikke bare forsvinne. Han er en bra mann, og fortjener en forklaring... Anonymkode: b5b63...846 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Ja nå ser du hvor idiot du er som tillater deg en fuckboy. Du blir jo dumpet når han finner den rette. Dette er bare din feil. Jenter ønsker ALLTID noe mer enn bare fuckforhold. Jeg slo opp med eksen min pga dette. Jeg ville ikke være hans mellomstasjon til den perfekte dukket opp og jeg da ikke lenger var bra nok. Dump idioten og finn en mann som elsker hele deg og som ikke leter etter andre mens han er med deg. Vi skal ikke leve livet i evig kjærlighetssorg heller. Anonymkode: 9d668...b9b 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 Det har vært utelukket for dere å bli noe mer tidligere, og det er like utelukket, faktisk enda mer utelukket nå når han liker en annen. Såklart sier han ikke til deg at han har følelser forhenne eller sommerfugler i magen av henne, for å ikke såre deg!!! Han skjønner da såpass at det er jævlig for deg å høre når han vet det er du har ønsket han skulle få for deg og har kjent deg så lenge , og hun bare i noen uker!! Nei det funker ikke å bare være venner, det er hvertfall garantert og den eneste måten du kan komme deg gjennom dette her på er å kutte kontakten med han helt. Ikke noe poeng i å fortelle han at du vil bli kjæreste med han, for han vil ikke ha deg til det , da hadde han faktisk gjort noe med det i det året dere har hatt sex!.... Du har vært fin å pule på og fortsatt greit å ha som en backup men ikke la han få ha muligheten til å ha deg i livet sitt, for det kommer bare til å såre deg igjen og igjen Anonymkode: 3602d...d65 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 Her på KG er det en dødssynd å ha fwb, så ikke forvent annet enn sånne svar du har fått over. Jeg mener jo at det kommer an på hvem som har satt en stopper for et eventuelt forhold tidligere, du eller han? Jeg hadde samme greie med min fwb, der var det jeg som i utgangspunktet ikke ville noe mer, etter lang tid begynte han å date ei anna. Mye frem og tilbake men når jeg skjønte at jeg kom til å miste han forsto jeg også mine egne følelser for han. Vi ble til slutt sammen, viste seg at han hadde hatt et lite håp/ønske om det hele tiden, men tok det ikke opp noe mer da jeg hadde avvist tanken helt fra starten av. Så prat med han i det minste. Anonymkode: 9afbe...0ee 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #5 Skrevet 24. mars 2018 TS her Har ikke vært fwb fordi jeg hele tiden har ønsket noe mer, men fordi det passet meg bra i den livssituasjonen jeg har vært i de siste par årene. Forelskelse og stormende kjærlighet er ikke noe jeg lengter etter lenger, så å dele sex med en god venn har vært en fin greie. Vi har et godt vennskap med gjensidig omtanke for hverandre som utgangspunkt. Det er få personer jeg har slike samtaler med som han, og vi har en unik dialog. Det var tidlig en fysisk tiltrekning der, men vi holdt begge endel igjen før vi begynte å ha sex. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her på KG er det en dødssynd å ha fwb, så ikke forvent annet enn sånne svar du har fått over. Jeg mener jo at det kommer an på hvem som har satt en stopper for et eventuelt forhold tidligere, du eller han? Jeg hadde samme greie med min fwb, der var det jeg som i utgangspunktet ikke ville noe mer, etter lang tid begynte han å date ei anna. Mye frem og tilbake men når jeg skjønte at jeg kom til å miste han forsto jeg også mine egne følelser for han. Vi ble til slutt sammen, viste seg at han hadde hatt et lite håp/ønske om det hele tiden, men tok det ikke opp noe mer da jeg hadde avvist tanken helt fra starten av. Så prat med han i det minste. Anonymkode: 9afbe...0ee Det var fint å lese. Høres litt ut som oss. Vi har vel begge vært ganske tydelige på at det ikke er noe mer mellom oss enn hva det har vært. Samtidig opplever jeg nå i de siste virkelig dype samtalene som har vært i kjølvannet av alt, at han kanskje har tenkt noe mer over muligheten i det minste. Men det kan like gjerne være at jeg hører det jeg ønsker. Er uansett usikker på hvordan jeg eventuelt skal si det... Det kjennes litt som at han ikke lar meg gå, at han holder fast i meg. Han vil gjerne møtes, og han holder alltid rundt meg og alltid han som begynner kyssing og sånt. Jeg tror kanskje han er litt forvirra selv og derfor gir meg litt uklare signaler, egentlig uten å mene det. Han er en bra mann, og ingen såkalt fuckboy. Men vi har på sikt litt ulike ambisjoner i livet, da vi har er ganske stor aldersforskjell. Anonymkode: b5b63...846
Missy77 Skrevet 24. mars 2018 #6 Skrevet 24. mars 2018 Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt rett ut til han hva du føler og ønsker. Om du da ikke får den responsen du ønsker, anbefaler jeg deg å kutte ALLE bånd. Det er kun den eneste måten man kan komme over en mann. I beste fall går han og ønsker det samme og det blir dere to. I verste fall føler han ikke det samme og det er over for dere to. Men da får du i hvert fall svar. Om du kutter alle bånd nå uten å fortelle han hva du føler kommer du til å lure resten av livet på om det kunne ha blitt dere to. 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #7 Skrevet 24. mars 2018 Han dater en annen men fortsetter å pule på deg? Tiden er vel virkelig inne for å spørre hva han ser for seg med dette her. Anonymkode: d2620...1f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå