AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Jeg er ikke særlig fan av krim, men tenkte at i lys av at påsken er den store krim-høytiden så burde det bli en eller annen krimbok, lurer på Hypnotisøren av Lars Kepler. Ellers skal jeg lese boken Gå glipp av Sven Brinkmann, og fullføre Fri vilje av Helga Hjorth. Jeg håper på en påske fylt med en del bøker, så om det blir mer enn dette så er det bare deilig! Hva skal dere lese i påsken? Anonymkode: bad2c...86a
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Skal lese " Kvinnen ved 1000 grader" av Hallgrimur Helgason Anonymkode: cf484...d16
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 (endret) Har tenkt å lese denne Havets katedral av Ildefonso Falcones. Hypnotisøren er veldig bra Endret 24. mars 2018 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 Håper å få kommet meg gjennom Macbeth av Nesbø. Sånn btw kan noen anbefale en god og mørk krimbok serie? Anonymkode: 2e8f1...c6f
Veslefrikk Skrevet 24. mars 2018 #5 Skrevet 24. mars 2018 Fikk Macbeth av Jo Nesbø i gave her om dagen og håper å komme meg igjennom den. Og da gjerne i solveggen sammen med appelsiner, Kvikk lunch og varm kakao. Men vet av erfaring at med et fotballag med barn, hunder, katter og hester i fleng og lamming på gang, så kommer jeg nok ikke lenger enn midtveis i første kapittel.
Lundii Skrevet 26. mars 2018 #6 Skrevet 26. mars 2018 Jeg leser Hypnotisøren nå faktisk!😀 Veldig spennende!
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #7 Skrevet 26. mars 2018 Disse har jeg planer om å lese/fullføre: Pale blue dot av Carl Sagan Jasmyn av Alex Bell Green Rider av Kirsten Britain Four to score av Janet Evanovich Men det kan fort endre seg underveis Anonymkode: de4cd...ef7
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #8 Skrevet 31. mars 2018 Jeg har ikke fått lest Hypnotisøren. Men har fullført Gå glipp, Fri vilje og Hver morgen våkner jeg. De to førstnevnte likte jeg veldig godt. Tankevekkende! I tillegg har jeg lest en gammel krim. The hound of the Baskervilles. Og er dypt inni Den femte årstid, den er så ekkel og spennende! Hva får dere andre lest! Jeg elsker bøker! Anonymkode: bad2c...86a
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #10 Skrevet 31. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen. Anonymkode: bb65b...bbe Jaja, alle kan ikke være glad i å lese! Anonymkode: bad2c...86a
Lundii Skrevet 21. april 2018 #11 Skrevet 21. april 2018 Har du fått lest Hypnotisøren enda TS? Jeg fullførte og syns den var kjempespennende! Snart ferdig med Paganinikontrakten som er bok nr. 2 i den Joona Linna-serien. Liker disse bøkene altså! Begynner rett på nr. 3 Ildvitnet når jeg er ferdig👍 Etter Hypnotisøren leste jeg Talismanen av Stephen King og Peter Straub. Merkelig bok! Var ganske spennende til tider, men ikke helt min greie.. Men kom meg gjennom alle 730 sidene til slutt. Har en trang til å fullføre når jeg først har satt igang😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå