Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #1 Skrevet 17. februar 2005 Hva passer bra som lett kveldsmat? Utenom brødskiver.
Gjest Moonshadow Skrevet 17. februar 2005 #3 Skrevet 17. februar 2005 En god salat med ost og skinke, kanskje..
Nilma Skrevet 18. februar 2005 #5 Skrevet 18. februar 2005 Jeg er ikke spesielt glad i brødmat, så dersom jeg ikke er veldig sulten lager jeg meg ofte en smoothie til kvelds. Godt, sunt og passe mettende!
Gjest Leola Skrevet 18. februar 2005 #6 Skrevet 18. februar 2005 Jeg tar ofte et eple og noen nøtter til kvelds - prøver å holde meg unna tung mat etter middag.
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #7 Skrevet 18. februar 2005 Oppkuttet frukt, veldig gjerne med ørlite vaniljesaus over. Faktisk nesten ikke usunne kalorier i det hele tatt, seriøst.
Gjest Lompa Skrevet 18. februar 2005 #8 Skrevet 18. februar 2005 Åssen klarer du å nøye deg med ørlite vaniljesaus,Tex? jeg er gal etter alt som smaker vanilje og hadde nok druknet frukten i vaniljesaus.. :oops: men for å komme tilbake til tråden; en omelett med smelteost på er godt, evt to grovskiver med makrell i tomat,et par solide osteskiver og litt grovkverna pepper.Sett det et par minutter i toastjern eller mikroen, så har du et deilig makrellsmørbrød. Lenge siden jeg har spist det nå, mannen min orker ikke lukta. Men det er faktisk utrolig godt.
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2005 #9 Skrevet 18. februar 2005 Åssen klarer du å nøye deg med ørlite vaniljesaus' date='Tex? jeg er gal etter alt som smaker vanilje og hadde nok druknet frukten i vaniljesaus.. [/quote'] Selvkontroll beibe......
Gjest lompa i.i. Skrevet 18. februar 2005 #10 Skrevet 18. februar 2005 Selvkontroll beibe...... Øøøøhhh...åja.... :oops: (Når det gjelder VANILJE??? :o )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå