AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Dette er rett og slett fantastisk. Dette er til etterfølgelse for andre bedrifter. Å belønne alle ansatte for innsatsen tror jeg bare har positiv effekt. Bare å gratulere med kjemperesultat og ikke minst smellfeit lønnskonto til alle sammen https://www.nrk.no/nordland/laksenaeringen-tjener-fett_-her-far-de-ansatte-220.000-kroner-i-bonus-1.13977908 Dette er nok en ordning jeg bare kan se langt etter i min bedrift, her er det stort sett ledelsen og spesielt utvalgte som får mesteparten av det vi "på gulvet" produserer. Tror jeg skal begynne i sjømatnæringa..... Anonymkode: 64a54...7dc
stan Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Det er jo flott. Men det er jo likevel 4% av overskuddet. Hva de 96 % går til står det ikke noe om. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 Det er en næring i krise... ikke noe å feire. De burde bruke resten av overskuddet sitt på forskning på bekjempelse av lakselus (med mer) og færre fisk i merdene. Anonymkode: 4e843...efe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå