Gå til innhold

Annihilation på Netflix

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sett denne filmen? Jeg ble helt satt ut av den jeg. Veldig fascinerende.

Anonymkode: 2f567...e50

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!

Veldig bra,faktisk.

• Liker 1
Gjest devy79
Skrevet

Har ikke klart og bestemt med for om jeg likte den eller ikke....Så den for ca en uke siden. Veldig spesiell film!

Skrevet

Sjæl. Skal bestille bøkene i umiddelbar framtid.

Skrevet

Sett. Veldig god. 6’er på terningen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker sci-fi, men dette ble skuff for meg. Mye «klisjeer» og lite nytenkende story. Føler jeg har sett det så mange ganger før. Men når det er sagt var den visuelt veldig vakker.

Anonymkode: 05503...5b2

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg elsker sci-fi, men dette ble skuff for meg. Mye «klisjeer» og lite nytenkende story. Føler jeg har sett det så mange ganger før. Men når det er sagt var den visuelt veldig vakker.

Anonymkode: 05503...5b2

Waitwut?

Dette var jo en av de sjeldnere scifi-filmene. Var ikke en rett-fram-story som 95% av de resterende.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes den var en 4-er på terningen. Den var bra og alt det men det var likevel noe som manglet. 

Anonymkode: ecd42...d39

Skrevet

Skuffet.  Visuelt bra,  men selve filmen var ikke noe særlig

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg skjønte den helt egentlig. Men er veldig enig i AB lenger opp som skrev at den er visuelt vakker! 

Anonymkode: 7fbcb...bbb

AnonymBruker
Skrevet

Tidenes møkkafilm. Elendige skuespillere, ulogisk reaksjon på hva som skjer med dem, ulogisk progresjon i historien, altfor tynn story.

Visuelt ok.

Terningkast 2.

Anonymkode: 296b5...cef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...