Gå til innhold

Lapskaus på påskeaften?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Som sagt da er du heldig, de som servere pølser-gjør det fordi det er billig og utrolig enkel.

Kan jeg invitert til naboen din?

Forfriskende med en som bruker så mye penger og tid for å lage 5 pluss pølser.

Jeg ser for tilbehøren, ot of the world, skikkelig narvesen/7/11 stil  :)

Og da er jeg helt enig at det kan være godt-er noe helt annet enn wiener pølse og pølsebrød fra butikken og ketchup/senup og rå/stekt løk som er det vanliig :)

Lurer på om jeg tar meg en tur ned på bensin stasjon å kjøper meg en pølse gitt!

Anonymkode: 0e316...088

"bli

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Jerry Lee skrev:

Nettopp. Som sagt er det ikke noe galt med frossent. Men til hjemmelaget bruker man friske grønnsaker. 

Neida. Til hjemmelaget bruker man det man vil, frossent eller ferskt:-)

Anonymkode: 724ba...3cf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Korsihalsen said:

Er for det meste når jeg er invitert til naboen.

Regner med at h"n har også alle sausene å som de har på bensinstasjonene :laugh:

NAM! NAM!

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at h"n har også alle sausene å som de har på bensinstasjonene :laugh:

NAM! NAM!

Nei. Han lager noen selv.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Korsihalsen said:

Nei. Han lager noen selv.

Kan jeg komme! 

Nam Nam Nam!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg komme! 

Nam Nam Nam!

Ha ha.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Korsihalsen said:

Ha ha.

:spise:

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

:spise:

:frkk:

Anonymkode: 22920...35c

AnonymBruker
Skrevet
På 25.3.2018 den 13.15, AnonymBruker skrev:

Alt er også bedre enn pølser og lomper...

Jeg er vestlending, så pølse i lompe har jeg aldri smakt.

Anonymkode: b435a...aab

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida. Til hjemmelaget bruker man det man vil, frossent eller ferskt:-)

Anonymkode: 724ba...3cf

Hehe. Man gjør som man føler for.  Jeg bruker gjerne frosne til meg sjøl. Og ferske om jeg ber gjester.  😊

Skrevet
På 25.3.2018 den 13.22, AnonymBruker skrev:

Når folk inviteres bort på middag så har de gitt fra seg klagretten i det øyeblikk de sa ja til å komme. 

Lapskaus er snadder. Ja takk.

Anonymkode: 15d0a...30a

Jeg er enig i at det er vert(innen) son bestemmer hva som serveres og at man utad får ta til takke med det man får og si takk for maten. Men de fleste av oss har jo preferanser for hva man liker best og i tillegg tradisjoner ifbm høytider, helger m.m og innad er det jo lov å bli skuffet når man får servert noe helt utenom egne preferanser, selvom man ikke gir uttrykk for det. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Butter skrev:

Jeg er enig i at det er vert(innen) son bestemmer hva som serveres og at man utad får ta til takke med det man får og si takk for maten. Men de fleste av oss har jo preferanser for hva man liker best og i tillegg tradisjoner ifbm høytider, helger m.m og innad er det jo lov å bli skuffet når man får servert noe helt utenom egne preferanser, selvom man ikke gir uttrykk for det. 

Eller ikke komme.

Skrevet

Ikke noe problem. Lapskaus, fiskeboller, pølse i brød, ravioli på boks, anything goes! :)

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller ikke komme.

Man kan jo ønske å komme p.g.a det sosiale. Andre ganger er det jo nesten umulig å få takket nei også. Selvom maten som serveres ikke er det jeg foretrekker og jeg blir litt skuffet betyr det jo ikke at den er vond eller at jeg ikke har det hyggelig ellers. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Butter skrev:

Man kan jo ønske å komme p.g.a det sosiale. Andre ganger er det jo nesten umulig å få takket nei også. Selvom maten som serveres ikke er det jeg foretrekker og jeg blir litt skuffet betyr det jo ikke at den er vond eller at jeg ikke har det hyggelig ellers. 

Aldri umulig. Jeg takker heller Nei enn å tvinge meg til å spise noe ikke liker for å så måtte komme med masse undkyldninger for at jeg ikke spiser. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri umulig. Jeg takker heller Nei enn å tvinge meg til å spise noe ikke liker for å så måtte komme med masse undkyldninger for at jeg ikke spiser. 

Nå snakker ikke jeg om mat jeg synes er direkte vond, men mat jeg fint kan spise, men foretrekker noe annet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...