AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Jeg begynner å bli litt desperat etter tips til hvor jeg kan finne en svart jeans/5-lommersbukse i god kvalitet, med høyt liv, smale ben, som ikke er for tynn i stoffet OG som ikke er stor i livet. Mitt problem - som jeg vet også mange andre har - er at jeg har relativt kraftige bein/hofter sett i forhold til midjen. Det gjør at bukser og skjørt som passer meg rundt lår og hofter blir alt for store i livet. Jeg kan selvfølgelig skvise meg inn i bukser med mye stretch, sånn som dr. denim og lee skyler, men jeg er ikke komfortabel med at de er så tynne og tights-aktige! Buksen jeg har hatt mest suksess med hittil har vært Levis curve, men nå ser det ut til at den er gått ut av produksjon? Levis high rise skinny er ALT for store rundt magen og jeg trenger derfor tips til andre jeg kunne prøvd ut. Forslag?! Anonymkode: fa9db...e0b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Har du prøvd olabuksene de har i Floyd-butikkene? Anonymkode: 7ad7c...073
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 Nei, det har jeg ikke, men det skal jeg selvfølgelig gjøre nå! takk for tipset! Andre som har forslag? Anonymkode: fa9db...e0b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 Du mener sånn ala her: https://www.fashionnova.com/products/dark-blue-classic-high-waist-skinny-jeans Anonymkode: f5004...d1b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #5 Skrevet 24. mars 2018 Som sagt ser jeg kun etter svarte bukser - ikke blå. Jeg tenker også det er en klar fordel om det er et merke som man kan få tak i i Norge - det er vanskelig ut i fra bilder å se om stoffet er tykt nok eller ikke. Anonymkode: fa9db...e0b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #6 Skrevet 24. mars 2018 Hvor mange cm er du rundt lårene? Jeg sliter med samme problem og prøver å slanke meg, men funker ikke så bra enda Anonymkode: 85079...bfe
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #7 Skrevet 28. mars 2018 Jeg har veldig smal midje med brede hofter, store lår og rumpe, og synes bikbok sine ankelbukser (kanskje litt store i livet), Cubus sin high waist Hannah og Gina Tricot sin svarte Molly-bukse funker greit :-) Anonymkode: f9f4b...e78
Cocogirl Skrevet 29. mars 2018 #8 Skrevet 29. mars 2018 Nettopp kjøpt bukse på Gina tricot, buksa heter ‘molly’ har samme problem som deg
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #9 Skrevet 29. mars 2018 Dr. Denim og bikbok. Har kjempelår og smal midje. Molly funker ikke for meg. Anonymkode: eb7a3...124
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #10 Skrevet 30. mars 2018 Stella high waist Denim ifra KappAhl. Finnes i svart, blå og lyse blå Anonymkode: 726f9...c87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå