Gå til innhold

High-waist skinny jeans for oss med tykke lår og smal midje?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å bli litt desperat etter tips til hvor jeg kan finne en svart jeans/5-lommersbukse i god kvalitet, med høyt liv, smale ben, som ikke er for tynn i stoffet OG som ikke er stor i livet. Mitt problem - som jeg vet også mange andre har - er at jeg har relativt kraftige bein/hofter sett i forhold til midjen. Det gjør at bukser og skjørt som passer meg rundt lår og hofter blir alt for store i livet. Jeg kan selvfølgelig skvise meg inn i bukser med mye stretch, sånn som dr. denim og lee skyler, men jeg er ikke komfortabel med at de er så tynne og tights-aktige! Buksen jeg har hatt mest suksess med hittil har vært Levis curve, men nå ser det ut til at den er gått ut av produksjon? :sur: Levis high rise skinny er ALT for store rundt magen og jeg trenger derfor tips til andre jeg kunne prøvd ut. Forslag?!

Anonymkode: fa9db...e0b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd olabuksene de har i Floyd-butikkene? 

Anonymkode: 7ad7c...073

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg ikke, men det skal jeg selvfølgelig gjøre nå! :) takk for tipset!

Andre som har forslag?

AnonymBruker
Skrevet

Som sagt ser jeg kun etter svarte bukser - ikke blå. Jeg tenker også det er en klar fordel om det er et merke som man kan få tak i i Norge - det er vanskelig ut i fra bilder å se om stoffet er tykt nok eller ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange cm er du rundt lårene? Jeg sliter med samme problem og prøver å slanke meg, men funker ikke så bra enda

Anonymkode: 85079...bfe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig smal midje med brede hofter, store lår og rumpe, og synes bikbok sine ankelbukser (kanskje litt store i livet), Cubus sin high waist Hannah og Gina Tricot sin svarte Molly-bukse funker greit :-) 

Anonymkode: f9f4b...e78

Skrevet

Nettopp kjøpt bukse på Gina tricot, buksa heter ‘molly’ 

har samme problem som deg :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Dr. Denim og bikbok. 

Har kjempelår og smal midje. 

Molly funker ikke for meg. 

Anonymkode: eb7a3...124

AnonymBruker
Skrevet

Stella high waist Denim ifra KappAhl. 

Finnes i svart, blå og lyse blå

Anonymkode: 726f9...c87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...