AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Jeg har egentlig aldri hatt gode venner.Men min eks er min bestevenn.Det ble slutt for ti år siden og siden har vi vært kamerater.Jeg har ingen andre jeg anser som venner.Har en jeg var venn med men hun skuffer meg mye.Sender jeg melding så svarer hun aldri samme dag. Men hun skriver hun vil være venn med meg.Men er lei av å bli skuffa.Store deler av livet har jeg følt meg ensom.Ville en tur til Oslo i dag.Gå på cafe og bare gå å titte men har ingen å reise med. Anonymkode: db0dc...4c9
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Oppsøker du miljøer man kan finne venner da? Ulike klubber for hobbyer for eksempel. Anonymkode: 6b7ac...582
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 Nei jeg er veldig dårlig på det.Sliter med angst og er uføretrygdet. Anonymkode: db0dc...4c9
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg er veldig dårlig på det.Sliter med angst og er uføretrygdet. Anonymkode: db0dc...4c9 Hva med en hund? Det er mye selskap i en hund + at man kommer seg mye ut hver dag. Hund er også en "ice-breaker" for å komme i kontakt med andre, og det finnes mange hundeklubber med diverse tilbud/ aktiviteter hvor man møter andre Anonymkode: d7fb7...1ff 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #5 Skrevet 24. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med en hund? Det er mye selskap i en hund + at man kommer seg mye ut hver dag. Hund er også en "ice-breaker" for å komme i kontakt med andre, og det finnes mange hundeklubber med diverse tilbud/ aktiviteter hvor man møter andre Anonymkode: d7fb7...1ff Jeg har en katt ,vet ikke hvordan det hadde blitt å ha hund.Tror katten hadde blitt veldig sjalu. Vil nok ha hund i fremtiden.Når katten er borte.Men den lever i mange år til.Jeg har også tenkt at det kan være fint å ha hund. Anonymkode: db0dc...4c9
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #6 Skrevet 24. mars 2018 Hva kjennetegner en god venn? Usikker på om jeg har noen virkelige GODE venner. Anonymkode: 270df...82d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #7 Skrevet 29. mars 2018 Nei, egentlig ikke. Bare «overfladiske» vennskap. Noen som vil blir venner? Anonymkode: 0f3d4...a6d
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #8 Skrevet 30. mars 2018 Det er ingenting å titte på i Oslo, bortsett fra styggedom og elendighet. Så du sparte deg for den turen i det minste. Anonymkode: f23e5...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå