AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Jeg var i et forhold i mange år, siste tiden litt til og fra som ble slutt nå fir ikke lenge siden. Jeg vet jeg fortjente bedre enn henne men jeg var glad i hun likevel. Jeg har 4 hunder og den ene døde nå i februar etter kort tids sykdom. Selv om jeg mistet begge på sett og vis så er det bikkja jeg savner og ofte tenker på. Er ikke det rart? Burde det ikke være omvendt? Anonymkode: 6a94f...f54
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Jeg synes ikke det er så rart. Jeg gråt i flere dager når katten døde, ett år etter savner jeg den fortsatt enda jeg har to katter til. Anonymkode: 53e1b...713 4
Viviana Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 Jeg skjønner deg godt. Dyr er så skjønne og man blir så uendelig glade i dem.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 Nei, jeg syns ikke det er rart. Hunden har alltid vært der gjennom godt og vondt, dag ut og dag inn. Hvis eksen din hadde dødd mens dere fremdeles var lykkelige hadde nok saken vært en annen. Anonymkode: e8d7e...41e 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #6 Skrevet 25. mars 2018 Helt normalt. Er forsket på det og det er mange som går mye lenger ned i kjelleren når kjæledyr dør enn i forhold til familiemedlemmer, venner etc Anonymkode: 08af7...a29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå