Gå til innhold

Hva er du mest redd for?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er redd for at jeg eller noen av mine skal få Altzheimer jeg.. for en grusom sykdom :-(

..og så er jeg redd for høyder. Helt fobisk. :roll:

Men det verste er såklart om det skulle skje ungene noe.. alt annet kan jeg takle, bare ikke det.

Videoannonse
Annonse
Gjest happyending
Skrevet

-dybder (hvor som helst hvor jeg ikke kan se bunnen, særlig da vann)

-å falle fra høyder

-alt som gjør at jeg ikke får puste

-å miste folk som står meg nær

-brann

-å dø

-edderkopper, biller, pinnedyr, veps, humler og slike ting

-orkaner og slikt

-jordskjelv

-vulkanutbrudd

-terror

-å fly

-små båter på stort hav

-at kjæresten min skal være utro

-å aldri finne mannen i mitt liv

-Å gå gjennom skyer

osvosv

Skrevet

Mest av alt er jeg redd for at barnet mitt ikke skal få et godt liv.

Av småting er jeg redd for store høyder og mørket.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har mistet mange i familien og ellers. Klart jeg er redd for å miste flere, men slikt skjer. Kan være ego og si at jeg håper jeg er den neste, men så ego er jeg ikke - og jeg må slepe meg fram From the dark side of the moon anyway... Og som oftest går det bra, som vanlig...

Det jeg er aller mest redd for nå, er at jeg mister meg selv, og ikke bevarer roen midt i det kaoset som av og til oppstår her i livet.

Men jeg klarer det, er veldig bevisst, selv om det ikke virker slik sett utenfra.

Om det slik som det sies på nyheter i andre land, kommer et virus som utsletter 90 prosent av oss, så hva så liksom... Planeten vil overleve, menneskeheten vil forgå, pga sin griskhet. Når, er bare et tidsspørsmål...

Skrevet

Her tror jeg listen ville blitt veldig lang om jeg skulle skrevet alt jeg er redd for...Prøver så godt jeg kan å ikke tenke på slike ting som jeg frykter mest...

Gjest Anonymous
Skrevet
Her tror jeg listen ville blitt veldig lang om jeg skulle skrevet alt jeg er redd for...Prøver så godt jeg kan å ikke tenke på slike ting som jeg frykter mest...

enig, man tiltrekker seg det man tenker...

Gjest Bringebær
Skrevet

Jeg er enormt redd for å dø... :cry:

Får frysninger bare jeg tenker på det...

Skrevet

- For å bli lam

- Fyllekjørere

- Høye lyder

- Krig og terror

- At jeg er nøyaktig samme person om 10 år som idag.

Skrevet

At noe skjer med ungene mine eller mannen min - fordi jeg elsker de så veldig :hjerte:

Skrevet

det jeg er mest redd for foruten det å bli dødelig syk og miste noen jeg virkelig er glad i som for eksempel samboeren min, må det være å kaste opp. det høres vel helt merkelig ut men den følelsen av å måtte spy dreper meg nesten.

• 2 uker senere...
Gjest Chrizzy
Skrevet

Er faktisk så redd for det at jeg ikke har lyst å skrive de :roll: Men når jeg ikke skriver det, så kan jeg skrive global oppvarming, DE synes jeg er skummelt :(

Skrevet

:-( Er redd for at jeg skal bli gammel og uten familie og nære venner...bli helt alene...redd for hvordan timg blir når dentd kommer at mine foreldre dør

Gjest Anonymous
Skrevet

bortsett fra alt som innebærer at ungene mine ikke skal ha det godt(og andre jeg er glad i) er jeg aller mest redd for:

-å bli voldtatt

-å ikke bli likt

-edderkopper

-å bli torturert

Gjest celine
Skrevet

Hmmm... sånn bortsett fra det helt åpenbare som går på barna mine, kjæresten min etc, er jeg hysterisk for store, ekle nattsvermere. Da mener jeg de virkelig store som legger igjen mengder med gørr på tapeten når man slår dem ihjel med smekkeren!

Har hatt en slik inne en gang da jeg bodde alene, og jeg måtte gå til naboen for å få ham til å tilintetgjøre den før jeg klarte å gå inn selv.. (hørte vingeslagene mot vinduet idet jeg åpnet inngangsdøren)

Skrevet

Jeg er livredd for at noe vondt skal skje mannen min, lillesøstrene mine, mammaen min eller katten min. Og så er jeg skrekkslagen over tanken på å plutselig oppdage en svær, feit edderkopp på kroppen min. Jeg er også redd for å forlate mannen min alene før det er min tid, unner ham ikke sånn vondt. Jeg er ikke redd for å dø da, det er bare en del av livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...