AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Hver måned har jeg positiv eltest på CD 18-19. Denne PP har jeg tatt min første runde med Letrozol, men har Ikke hatt positiv eltest.. er ikke dette litt merkverdig? Skal sies at jeg har testet med eltester sammenhengende i 14 PP og alle hadde utslag CD 18-19. Hadde symptomer på EL på CD 19 denne PP, men testen er ikke positiv.. ikke i nærheten.. noen ideer? Anonymkode: ccfa5...41c
Aryamili Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Kan det hende at du har begynt å teste for sent? Jeg begynte på syklusdag 11 og fikk veldig positiv test på dag 14. Testet du to ganger dagen? Mulig du har hatt kort LH-topp. Ellers er det jo mulig du trenger dobbel dose. Ville tatt blodprøve på dag 21-23 (husker ikke nøyaktig men det kan jo googles) for å sjekke om EL har vært (progesteronnivå).
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 4 minutter siden, Aryamili skrev: Kan det hende at du har begynt å teste for sent? Jeg begynte på syklusdag 11 og fikk veldig positiv test på dag 14. Testet du to ganger dagen? Mulig du har hatt kort LH-topp. Ellers er det jo mulig du trenger dobbel dose. Ville tatt blodprøve på dag 21-23 (husker ikke nøyaktig men det kan jo googles) for å sjekke om EL har vært (progesteronnivå). Testet fra dag 14. Dag 15 var den nesten positiv, men ikke helt. Etter dette blei den aldri sterkere.. 😫 Anonymkode: ccfa5...41c
Aryamili Skrevet 23. mars 2018 #4 Skrevet 23. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Testet fra dag 14. Dag 15 var den nesten positiv, men ikke helt. Etter dette blei den aldri sterkere.. 😫 Anonymkode: ccfa5...41c Det kan tenkes du rett og slett begynte å teste for sent. Eneste måten å finne ut om du hadde EL på er å ta blodprøve. I neste syklus ville jeg tatt ultralyd underveis for å sjekke folliklene, hvis du har råd og mulighet. Da vet man om noe må justeres.
Luca_87 Skrevet 25. mars 2018 #5 Skrevet 25. mars 2018 Min gyn sa at el kunne komme litt tidligere enn vanlig på letrozol. Så er jo kanskje det som har skjedd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå