AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Erfaringer? Jeg skal ta det mot arr etter kviser Anonymkode: a1558...acb
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Følger. Har lyst til å ta det mot store porer på nese og kinn. Skal det ikke ha en generell hudforyngende effekt på ellers fin hud også? Er 30, lurer på om det er gunstig å ta hele ansiktet for antiage eller om det bare har effekt på problemområder? Anonymkode: 5d93a...f5f
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Har dermapenn bedre effekt enn kjemisk peeling? Anonymkode: a1558...acb
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 Tok en runde med ca 4-5 behandlinger over flere mnd og fikk ikke noe særlig resultat av det. Ønsket å forbedre moderate kvisearr. Men andre kan jo oppleve å få bedre effekt av behandlingen enn det jeg gjorde. Anonymkode: dac6b...801
britz Skrevet 26. mars 2018 #5 Skrevet 26. mars 2018 Jeg tok èn behandling og så absolutt ikke forskjell. Gjorde ingenting annet enn å gjøre meg sår i huden og ansiktet flasset. Vet at man skal gjøre flere behandlinger for effekt, så svaret mitt er kanskje ikke veldig relevant
Gjest Priyanka Skrevet 26. mars 2018 #6 Skrevet 26. mars 2018 Jeg opplever mye bedre effekt av peeling. Ifølge min hudpleier er det nå også spørsmål ved om hvor dypt dermapen faktisk skal gå. Jeg kommer ikke til å ta det igjen iallfall.
Newbeginnings Skrevet 28. november 2018 #7 Skrevet 28. november 2018 Jeg gjenoppliver denne tråden, siden jeg vurderer noen runder med dette. Ønsker en generelt hudforbedrende effekt, og jevne noen mindre arr. Men kjipt å se at en over har hatt 4-5 behandlinger uten effekt :/ Det koster jo nok, dette... lurer også på, som en spurte om over, hvordan dette er ift kjemisk peeling.. Begge skal jo jevne ut huden og ha en generelt hudforbedrende effekt- hva er mest effektivt?
Guro80 Skrevet 28. november 2018 #8 Skrevet 28. november 2018 Jeg bruker fillers på arr på haken og rundt nese etter akner og vannkopper når jeg var 23. Det funker:)
Newbeginnings Skrevet 28. november 2018 #9 Skrevet 28. november 2018 16 minutter siden, Guro80 skrev: Jeg bruker fillers på arr på haken og rundt nese etter akner og vannkopper når jeg var 23. Det funker:) Men- blir det ikke dyrt å stadig fylle på med fillers? er det ikke en rimeligere løsning i lengden å fjerne arr permanent, f.eks med kjemisk peeling...? litt o.t men 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #10 Skrevet 28. november 2018 2 timer siden, Newbeginnings skrev: Jeg gjenoppliver denne tråden, siden jeg vurderer noen runder med dette. Ønsker en generelt hudforbedrende effekt, og jevne noen mindre arr. Men kjipt å se at en over har hatt 4-5 behandlinger uten effekt 😕 Det koster jo nok, dette... lurer også på, som en spurte om over, hvordan dette er ift kjemisk peeling.. Begge skal jo jevne ut huden og ha en generelt hudforbedrende effekt- hva er mest effektivt? Du burde prøve mesoterapi. Mye mer effektivt. Anonymkode: 5165f...c83
Cuntzilla Skrevet 28. november 2018 #11 Skrevet 28. november 2018 (endret) Jeg har ikke en personlig erfaring med gode resultater da jeg ikke har vært konsekvent selv, men jeg gjorde mye research på microneedling og dermapen og har kjøpt meg noen forskjellige versjoner og gjort det hjemme. Det er nok en behandling hvor du må være konsekvent over flere år for å se resultatene, og ikke en quick fix. Men det skal altså fungere da, det er bare en mye større investering i tid eller eventuelt penger enn hva mange gidder, for man ser ikke resultatene like fort som med peeling f.eks. Endret 28. november 2018 av Cuntzilla
Newbeginnings Skrevet 29. november 2018 #12 Skrevet 29. november 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Du burde prøve mesoterapi. Mye mer effektivt. Anonymkode: 5165f...c83 Takk- fortell gjerne om erfaringer!
Newbeginnings Skrevet 29. november 2018 #13 Skrevet 29. november 2018 14 timer siden, Cuntzilla skrev: Jeg har ikke en personlig erfaring med gode resultater da jeg ikke har vært konsekvent selv, men jeg gjorde mye research på microneedling og dermapen og har kjøpt meg noen forskjellige versjoner og gjort det hjemme. Det er nok en behandling hvor du må være konsekvent over flere år for å se resultatene, og ikke en quick fix. Men det skal altså fungere da, det er bare en mye større investering i tid eller eventuelt penger enn hva mange gidder, for man ser ikke resultatene like fort som med peeling f.eks. ok, takk for svar. Du mener ikke dermaroller nå, slik rulle til hjemmebruk? Jeg har nemlig kjøpt det tidligere, men orket heller ikke være konsekvent. Men har lest at piggene på den er såpass korte at du ikke vil få den samme triggingen av kollagenproduksjon som du får med dermapen på salong, der nålene går mye dypere. Eller har du prøvd dermapen til hjemmebruk?
Mii Skrevet 29. november 2018 #14 Skrevet 29. november 2018 hvis det er mot arr vil jeg heller anbefale laser. ellers er peeling og et skikkelig godt vitamin c serum det man skal bruke, samt være flink med solkremen. azelainsyre er også godt for arr (+ mer) hvis det er økt kollagenproduksjon du vil ha er a-vitamin(retinol/retinoid) syrer/kremer du burde gå etter. AHA/peeling hjelper og med kollagenproduksjon men a-vitamin er gullstandarden
Cuntzilla Skrevet 29. november 2018 #15 Skrevet 29. november 2018 (endret) 3 timer siden, Newbeginnings skrev: ok, takk for svar. Du mener ikke dermaroller nå, slik rulle til hjemmebruk? Jeg har nemlig kjøpt det tidligere, men orket heller ikke være konsekvent. Men har lest at piggene på den er såpass korte at du ikke vil få den samme triggingen av kollagenproduksjon som du får med dermapen på salong, der nålene går mye dypere. Eller har du prøvd dermapen til hjemmebruk? Jeg har sånn stempel-sak også ja, er det det som går for dermapen? Det finnes også forskjellige lengde på nåler på både stamp og ruller, tror ikke nødvendigvis de må gå dypest mulig heller, mener å huske at de aller drøyeste lengdene var mer for strekkmerker på kroppen enn for bruk i ansiktet. Det er lenge siden jeg kastet meg på (og av) den trenden egentlig så jeg husker ikke alt. Men du får jo kjøpt alle versjoner med nåler i alle lengder på nettet, det er ikke bare hudpleiesalonger som har tilgang til det. Det er sikkert noen fordeler med å gå til salong og en viss mulighet for å drite seg ut hjemme når man kjører på med de dypeste nålene, men det er jo ikke rakettforskning heller. En ordentlig laser hadde jeg aldri rørt hjemme og de koster jo hundretusenvis så der må man til ekspertene på salong, men dermapen får du for en tohundrelapp så det er egentlig litt latterlig å gå til negeldesignere med brevkurs i hudpleie og betale to tusen for det. Kanskje gå en gang til en dyktig hudpleier og legge merke til hvordan de behandler og spørre masse om hva de gjør og lengde på nåler og hvor ofte man skal gjøre det og diverse, pluss lese deg godt opp på nett, og så bare kjøpe alt utstyr, bedøvelse, desinfeksjon og disse serumene man skal bruke selv og så gjøre det hjemme. Blir billigere i lengden, men det er vanskelig å være konsekvent selv om man tenker at man skal jo alltids klare å sette av en kveld iblant til å stikke seg i trynet imens man ser på Farmen. Men jeg synes også det er vanskelig å være konsekvent med behandlinger hos hudpleier, det er jo og tidkrevende samt ekstremt overpriset, hudpleie er det første jeg kutter når lommeboka begynner å bli slunken og det er lenge til neste lønning. Endret 29. november 2018 av Cuntzilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå