AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Hva er det med kvinner å bli helt gale etter en mann når han begynner å date andre?? Han jeg dater og hans venninne datet for mange år siden (4 år), de skiltes som venner. Et forhold kunne bli vanskelig pga avstand og fremtidsplaner + at hun var usikker på følelsene sine. De har holdt en viss kontakt, og det er lov. Jeg harnogaå mannlige venner, uten at noe mer er involvert! men når hun fikk vite om meg, virker det plutselignsom hun vil ha han tilbake. Etter 4 år!! Dama har tydeligvis vært singel hele tiden, og nå irriterer det meg grønn at hun ikke har møtt noen andre i mellomtiden. Har keg virkelig funnet en så spesiell mann? At hun ikke vil gi slipp engang etter 4 år?? Trodde det vanligste var å date en ny allerede noen mnd etter en avslutning, men nei... her er interessen stor også etter 4 år. Synes det hele bare blir kjempe irriterende! Når jeg først finner en singel mann, så er det et annet kvinnfolk som sikler flere år etterpå... Anonymkode: 3df7a...395
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med kvinner å bli helt gale etter en mann når han begynner å date andre?? Han jeg dater og hans venninne datet for mange år siden (4 år), de skiltes som venner. Et forhold kunne bli vanskelig pga avstand og fremtidsplaner + at hun var usikker på følelsene sine. De har holdt en viss kontakt, og det er lov. Jeg harnogaå mannlige venner, uten at noe mer er involvert! men når hun fikk vite om meg, virker det plutselignsom hun vil ha han tilbake. Etter 4 år!! Dama har tydeligvis vært singel hele tiden, og nå irriterer det meg grønn at hun ikke har møtt noen andre i mellomtiden. Har keg virkelig funnet en så spesiell mann? At hun ikke vil gi slipp engang etter 4 år?? Trodde det vanligste var å date en ny allerede noen mnd etter en avslutning, men nei... her er interessen stor også etter 4 år. Synes det hele bare blir kjempe irriterende! Når jeg først finner en singel mann, så er det et annet kvinnfolk som sikler flere år etterpå... Anonymkode: 3df7a...395 Hun har garantert datet noen menn i mellomtiden og har like garantert noen hun puler på. Ingen går sexløs så lenge. Hun innser vel bare plutselig at det er noe ved han som hun liker da. Anonymkode: 3c579...bed 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Sånn er det. Kvinner fatter interesse som andre kvinner fatter interesse for. Biene og honningkrukken osv. Anonymkode: 4da23...171 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #4 Skrevet 23. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har garantert datet noen menn i mellomtiden og har like garantert noen hun puler på. Ingen går sexløs så lenge. Hun innser vel bare plutselig at det er noe ved han som hun liker da. Anonymkode: 3c579...bed Du.... jeg har gått sexløs i 25 år. Anonymkode: 3df7a...395 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #5 Skrevet 23. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er det. Kvinner fatter interesse som andre kvinner fatter interesse for. Biene og honningkrukken osv. Anonymkode: 4da23...171 Så hva er det som feiler meg da? Menn blir uintressante for meg dersom de allerede har dame eller enda verre, familie! Jada, så for et par år siden en kjempe aktuell mann for meg, men fant fort ut (ved å sjekke facebooken hans) at han hadde dame og nylig fått barn. Det ble uaktuelt for meg. Han er ikke intressant lenger, bare en jeg kan beundre. føler det ligger en viss barnslighet over det å få tilbake noe som blir utiglgjengelig, Anonymkode: 3df7a...395 1
annebanane Skrevet 23. mars 2018 #6 Skrevet 23. mars 2018 Tja, jeg skjønner det ikke helt selv heller det med at en vil ha det en ikke kan få når det kommer til folk. Når jeg merker at det er flere som klart er interessert i samme fyr så mister jeg mesteparten av interessen etter å jage ham. Det kan være alt fra andre som flørter på byen til venner av han som klart er etter han. Da må plutselig han jage meg ganske tydelig for at det skal bli noe. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #7 Skrevet 23. mars 2018 Fordi hun vil ikke ha ham, men ingen andre skal ha ham heller! Anonymkode: 5677f...483 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #8 Skrevet 23. mars 2018 Kan jo være at hun har vokst mye på disse 4 årene, andre prioriteringer enn f eks skole osv nå, og situasjonen med avstand osv er mer mulig å andre. At hun alltid har likt han men dette hindret henne. Trenger ikke være at hun legger inn støtet nå pga han har møtt noen andre, men fordi hun alltid har villet legge inn støtet, situasjonen passer bedre til å date igjen nå, og hun vil signalisere at hun fortsatt er interessert, så han kan ta valget selv mellom hvem han vil gå videre med. Kan jo være han har hatt sterke følelser for henne også, og at de snakket om at det kanskje en dag ble dem igjen om ting lå bedre til rette for det, fordi følelsene fortsatt er der hos begge. Uansett, så har han jo valgt deg nå, og da er det ikke ok å ha kontakt med en man tidligere har holdt på med, så av respekt for deg bør han kutte kontakten med henne. Greit med en god jul melding i ny og ne fordi man bryr seg om at den andre har det bra i livet, men ikke noe hyppig kontakt der de blir en del av nåværende liv til hverandre. Anonymkode: ebeee...f22 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #9 Skrevet 23. mars 2018 For henne kan det jo være at det er du som kommer og blander deg inn i noe. Anonymkode: 3afb1...2fc 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. mars 2018 #10 Skrevet 23. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med kvinner å bli helt gale etter en mann når han begynner å date andre?? Han jeg dater og hans venninne datet for mange år siden (4 år), de skiltes som venner. Et forhold kunne bli vanskelig pga avstand og fremtidsplaner + at hun var usikker på følelsene sine. De har holdt en viss kontakt, og det er lov. Jeg harnogaå mannlige venner, uten at noe mer er involvert! men når hun fikk vite om meg, virker det plutselignsom hun vil ha han tilbake. Etter 4 år!! Dama har tydeligvis vært singel hele tiden, og nå irriterer det meg grønn at hun ikke har møtt noen andre i mellomtiden. Har keg virkelig funnet en så spesiell mann? At hun ikke vil gi slipp engang etter 4 år?? Trodde det vanligste var å date en ny allerede noen mnd etter en avslutning, men nei... her er interessen stor også etter 4 år. Synes det hele bare blir kjempe irriterende! Når jeg først finner en singel mann, så er det et annet kvinnfolk som sikler flere år etterpå... Anonymkode: 3df7a...395 Dette er så typisk! Har selv opplevd dette. Begynte å treffe en mann, det var slutt med eksen for 4 mnd siden. Med engang hun så at vi datet, ville hun plutselig ha han tilbake og ble helt vill, enda det var hun som gjorde det slutt
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #11 Skrevet 23. mars 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: For henne kan det jo være at det er du som kommer og blander deg inn i noe. Anonymkode: 3afb1...2fc Hun avsluttet! Og hvis jeg har blandet meg inn, å er han medskyldig. Det vsr dessuten han som la opp til at vi fikk bedre kontakt. Anonymkode: 3df7a...395
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #12 Skrevet 23. mars 2018 Dette er helt vanlig og et godt kjent fenomen blant menn. Du kan være helt sjanseløs på datingmarkedet og slite med å få deg en date i mange mange månder, men med en gang du dater noen eller har fått deg kjæreste så kommer damene rennende på og vil overtale deg om at de er bedre. Anonymkode: e12d5...fd0
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #13 Skrevet 23. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er helt vanlig og et godt kjent fenomen blant menn. Du kan være helt sjanseløs på datingmarkedet og slite med å få deg en date i mange mange månder, men med en gang du dater noen eller har fått deg kjæreste så kommer damene rennende på og vil overtale deg om at de er bedre. Anonymkode: e12d5...fd0 Jammen hva slags damer er dette?? Har ikke opplevd dette siden jeg var 16! Da var det spesielt ei, som alltid måtte legge seg etter det som nylig hadde fått seg kjæreste og de som andre var intressert i (om hun fikk snusen i det da). Men nå har hun vært i langt forhold, med barn i tillegg, så vil tro selv hun har vokst det av seg. Jeg har da avvist såkalte evig single menn og, og når de fikk seg dame så ble de ikke intressante av den grunn 🤔 Anonymkode: 3df7a...395 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #14 Skrevet 23. mars 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun avsluttet! Og hvis jeg har blandet meg inn, å er han medskyldig. Det vsr dessuten han som la opp til at vi fikk bedre kontakt. Anonymkode: 3df7a...395 Mener ikke at du har gjort noe galt, bare bemerker at hun kan være like oppgitt over deg som du er over henne. Det å avslutte betyr ikke alltid at man er ferdig med en person for alltid. Uansett- veldig kjip situasjon. Anonymkode: 3afb1...2fc
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #15 Skrevet 23. mars 2018 14 minutter siden, Mysticgirl skrev: Dette er så typisk! Har selv opplevd dette. Begynte å treffe en mann, det var slutt med eksen for 4 mnd siden. Med engang hun så at vi datet, ville hun plutselig ha han tilbake og ble helt vill, enda det var hun som gjorde det slutt Ts her, har opplevd det 2 ganger før og. Hun ene ble bare kjempe sur når eksen hennes begynte og date meg. Selv om hun var den som dumpet ham til fordel for ny mann! Det var flere som la merke til dette og sa "for ei kjærring. Hun vil bare at han skal være gal etter henne fordi hun har funnet seg ny". Hun andre hadde også dumpet han, men det ble nesten et helvete for meg å bevege meg alene på gata når hun fikk vite om det! Anonymkode: 3df7a...395
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #16 Skrevet 23. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener ikke at du har gjort noe galt, bare bemerker at hun kan være like oppgitt over deg som du er over henne. Det å avslutte betyr ikke alltid at man er ferdig med en person for alltid. Uansett- veldig kjip situasjon. Anonymkode: 3afb1...2fc Ja! Jeg er 27 år og dette er første gangen jeg virkelig tør å gå inn for noe. Begynner jo å "dra" litt på åra nå. Jeg har aldri hatt kjæreste. Men nå føler jeg meg utrygg. Blir ikke akuratt beroliget av å lese her inne heller. Du vet...kvnner som blir brutalt dumpet etter nokk sex til fordel for ei ny og spennende ELLER at han finner ut at den forrige daten/kjæresten var best likevel. De to kjenner hverandre bedre og har en fortid med mange minner. Vi har omtrent ingenting. Jeg har fått følelser, og det virker som han har det og. Men jeg føler det er ubehagelig å vite at en annen går og sikler etter han og mest sannsynlig hater meg. Anonymkode: 3df7a...395 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. mars 2018 #17 Skrevet 23. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her, har opplevd det 2 ganger før og. Hun ene ble bare kjempe sur når eksen hennes begynte og date meg. Selv om hun var den som dumpet ham til fordel for ny mann! Det var flere som la merke til dette og sa "for ei kjærring. Hun vil bare at han skal være gal etter henne fordi hun har funnet seg ny". Hun andre hadde også dumpet han, men det ble nesten et helvete for meg å bevege meg alene på gata når hun fikk vite om det! Anonymkode: 3df7a...395 Ja de er vel så vante med at de var interesserte i henne, når de da går videre får de litt panikk. Åja er det noen andre damer som er interesserte i han også? Da ER han kanskje kjærestemateriale likevel.. Og sånn går det. Damer vil ha de som er attraktive for andre kvinner, slik er det bare
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #18 Skrevet 23. mars 2018 8 minutter siden, Mysticgirl skrev: Ja de er vel så vante med at de var interesserte i henne, når de da går videre får de litt panikk. Åja er det noen andre damer som er interesserte i han også? Da ER han kanskje kjærestemateriale likevel.. Og sånn går det. Damer vil ha de som er attraktive for andre kvinner, slik er det bare Bortsett fra meg da tydeligvis. Bekrefter jo påstanden om at kvinner er ganske avhengige da. alle kvinnene her benekter jo at våres psyke er noe svakere, men tydeligivs ikke Anonymkode: 3df7a...395
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #19 Skrevet 24. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du.... jeg har gått sexløs i 25 år. Anonymkode: 3df7a...395 Nedlagt gruve den da. Anonymkode: 3301e...826 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #20 Skrevet 24. mars 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her, har opplevd det 2 ganger før og. Hun ene ble bare kjempe sur når eksen hennes begynte og date meg. Selv om hun var den som dumpet ham til fordel for ny mann! Det var flere som la merke til dette og sa "for ei kjærring. Hun vil bare at han skal være gal etter henne fordi hun har funnet seg ny". Hun andre hadde også dumpet han, men det ble nesten et helvete for meg å bevege meg alene på gata når hun fikk vite om det! Anonymkode: 3df7a...395 Fortell Anonymkode: 3301e...826
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå