Gå til innhold

Hvilke ordtak/vitser hadde dere på russekortet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det nå er litt diskusjon på gang ift Støre sine russekort vitser. Vil gjerne høre hva dere hadde på deres russekort, uansett hvor lenge siden dere var russ. Kan jo begynne med meg selv.

Jeg var russ på begynnelse av 90-tallet, og hadde to ordtak på mitt russekort. Disse fant jeg på sånn liste over forskjellige ordtak man kunne bruke, og da plukket jeg de to som jeg likte best den gangen. 

Mine var for sukker søte, at man kan bli litt kvalm av bare det. 

• Det er bare en ting som øker når man deler det med andre og det er kjærlighet
  • Skjønnheten er ikke det øyet ser, men det hjertet føler

Blæææææææææ. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg rappet noe som Herodes Falsk og Tom Mathiesen pleide å si på et eller annet tv-program de hadde for mange, mange år siden:

"Vi har ikke noe særlig tro på Gud, og Gud har ikke noe særlig tro på oss"

Anonymkode: 70dba...bd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gode råd er som omgangssyke. Gi den videre. :ninuskapus:

En jeg kjenner hadde Live fast, die young. Leave behind a pretty corpse! 

Anonymkode: a237a...605

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gode råd er som omgangssyke. Gi den videre. :ninuskapus:

En jeg kjenner hadde Live fast, die young. Leave behind a pretty corpse! 

Anonymkode: a237a...605

Bra ikke han ble partileder, da, for det hadde blitt mediesirkus 😂

Anonymkode: f3099...277

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men should not say that a womans place is in the kitchen, that is where the knifes are :yvonne::fnise:

Anonymkode: a4edf...840

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si jeg ikke reagerer negativt på Støres russekort. Man prøver jo å være litt kul. Selv var jeg russ i 82, og hadde på kortet: "Gud har humoristisk sans, tenk han elsker meg".

Jepp, jeg var kristenruss.

Anonymkode: 8c381...c5f

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

"Det er bedre å være høy og kjekk enn kort og stygg"

AnonymBruker
Skrevet

det er bedre med armer og ben, enn gull i handikap OL 

kompis som hadde dette...

Anonymkode: 42276...d09

Skrevet

"Et ansikt uten fregner er som himmelen uten stjerner" 

Skrevet
58 minutter siden, Overrasket skrev:

"Det er bedre å være høy og kjekk enn kort og stygg"

Æ lolla, som kidsa sikkert sier. 

Jeg kan ikke bidra med noe mer, da, var ikke russ. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg laget et eget. Hadde to versjoner. Da den ene egnet seg ikke for små barn.
"Rop skål og jeg legger meg på rygg med strake ben". Med skikkelig fylle-bilde hvor jeg har på en trang BH, slik at puppene tyter ut til alle kanter. Var tynn-isj og store pupper den gang. Med brystene klint oppi kamera så klart. 
Kontakt info nederst på kortet var "Din nærmeste bar, jeg er hun som henger over doskålen 30 min over midnatt". 

Den andre.. "Må Gud og co være med deg, Amen og alt det der. Men husk kjære barn, elsk den neste som den forrige som han oppi der sa en gang"  Med et bilde av meg fult påkledd med overdrevent antall klær, hvor du kun så øynene mine. 
Nederst sto det "kontakt info; spør vår herre og du vil få svar om din sjel er ren og klar for all min prakt". 

Jeg var ikke helt normal på den tiden, og ja, det ble skrevet i fylla. Vi var en liten gjeng som var lei av de klisjé sitatene. Så vi lagde vår egne, den ene verre enn den andre. Og noen ga veldig lite mening. Etter et par shots tequila og alt for ung til å tenke smart, så var det hysterisk morsomt. :flau: De som kjente meg forsto humoren. Siden jeg er langt ifra hun som ligger rundt. Er heller ikke ei nonne. 

Trykker AB jeg, i tilfelle en av gjengen er her eller noen fra klassen. Har litt lyst til å skrive under nick...  

Anonymkode: 560cf...0f3

Skrevet

Det er bedre å stikke nesa i andres saker, enn å stikke andres saker i nesa 😜

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ei som gikk i klassen min hadde det kuleste sitatet: "Det er voldsomt å leke med elefanter" 

Anonymkode: 70dba...bd3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hsdde noe så teit som «har du en pistol i lomma eller er du bare glad for å se meg?»

Anonymkode: 99580...8a7

AnonymBruker
Skrevet

"I have finally discovered what's wrong with my brain: On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left."

Såeh ja..

Anonymkode: b7594...9ca

Skrevet

«Jeg er den typen kvinne som får menn til å skjelve i knærne og rope som aldri før... jeg er kvinnelig bilist»

en liten selvironi etter en gøyal biltur sammen men venner 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...