AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Sikkert et teit spørsmål, men finner ikke ut av det. Jeg vil gjerne begrense hvem på min venneliste som kan se mine innlegg. Har derfor tenkt å kategorisere endel av de på "vennelisten" til bekjente. Og så publisere til "venner unntatt bekjente" funkjsonen. Men - de jeg setter som bekjente på vennelisten - vil de se det selv? Og blir det da slik at jeg ikke vil se hva de på bekjente listen legger ut? Da tenker jeg på at jeg ikke ser det lenger fordi jeg jar kategorisert de som bekjente, vil da deres statuser/innlegg ikke komme opp for meg? (Og selvsagt mener jeg da ikke de som selv velger å sette meg på bekjent..,men mer hva som kommer opp i feeden min når jeg kategoriserer vennelisten min..) Anonymkode: 159b0...533
Millimani Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Du vil alltid se det vennene dine legger ut på sine profiler så sant ikke de har lagt inn innstillinger på noe annet for deg. De som ligger i "bekjente" på Facebook vil se bilder, noen sider du liker, venner, eventuelle anmeldelser. Du kan prøve med en venn, legg i "begrenset". Så ser du på profilen din,klikk på de tre prikkene ved siden av der du kan velge å se aktivitetsloggen. Klikk på de tre prikkene, velg "vis som" og så skriver du inn navnet på den som ligger i begrenset profil. Da vil du selv se profilen din slik den personen kan se den 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå